Número de publicaciones: 11 (90.9% citado)
Número de citas: 63 (1.6% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 33
Índice h: 4
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 4.5
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 3
2022 9
2021 4
2020 10
2019 8
2018 6
2017 1
2016 2
2015 10
2014 2
2013 2
2012 3
2011 0
2010 0
2009 1
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2016 1 5
2014 0 4
2012 1 3
2011 1 2
2010 1 5
2009 3 2
2008 1 16
2005 1 26
2006 0 0
2007 1 0
2013 0 0
2015 1 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 0 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
11 Artículo de revista 63
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2005 Can Instructional and Emotional Support in the First-Grade Classroom Make a Difference for Children at Risk of School Failure?
Artículo 26
2008 Measures of Classroom Quality in Prekindergarten and Children’s Development of Academic, Language, and Social Skills
Artículo 16
2016 Cómo medir lo que importa en las aulas de primera infancia
Artículo 5
2014 Evidence for General and Domain-Specific Elements of Teacher–Child Interactions
Artículo 4
2012 Patterns of School Readiness Forecast Achievement and Socioemotional Development at the End of Elementary School
Artículo 3
2009 Peer Effects on Children’s Language Achievement During Pre-Kindergarten
Artículo 2
2011 Examining the Black–White Achievement Gap Among Low-Income Children Using the NICHD Study of Early Child Care and Youth Development
Artículo 2
2010 Children’s Classroom Engagement and School Readiness Gains in Prekindergarten
Artículo 2
2010 Instruction, teacher-student relations, and math achievement trajectories in elementary school.
Artículo 2
2010 Family Socioeconomic Status and Consistent Environmental Stimulation in Early Childhood
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Jun-2024