Instruction, teacher-student relations, and math achievement trajectories in elementary school. (2010) Crosnoe, Robert Morrison, Fred Burchinal, Margaret R. Pianta, Robert Keating, Daniel Friedman, Sarah L. Clarke-Stewart, K. Alison The Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 2 Pág. 407-417

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Links between socio-emotional skills, behavior, mathematics and literacy performance of preschool children in Serbia
Links between socio-emotional skills, behavior, mathematics and literacy performance of preschool children in Serbia Vol. 34 Núm. 2 Pág. 417-438 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Aleksić, Gabrijela Merrell, Christine Ferring, Dieter Tymms, Peter Klemenović, Jasmina
Las relaciones del profesorado con el alumnado en aulas del ciclo inicial de educación primaria. Adaptación del Questionnaire on Teacher Interaction-Early Primary (QTI-EP)
Las relaciones del profesorado con el alumnado en aulas del ciclo inicial de educación primaria. Adaptación del Questionnaire on Teacher Interaction-Early Primary (QTI-EP) Vol. 19 Núm. 1 Pág. 211-231 ARTICULO
2014 Revista de psicodidáctica
García Bacete, Francisco Juan Ferrá Coll, Patrícia Monjas Casares, María Inés Marande Perrin, Ghislaine

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024