Número de publicaciones: 15 (73.3% citado)
Número de citas: 51 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 34
Índice h: 5
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 2.6
Promedio de citas últimos 5 años: 2.3

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 4
2023 7
2022 3
2021 14
2020 3
2019 2
2018 3
2017 7
2016 4
2015 3
2014 0
2013 0
2012 1
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 1 6
2019 0 1
2016 0 5
2015 0 3
2014 0 11
2013 0 5
2012 2 5
2006 1 15
2007 2 0
2008 3 0
2009 1 0
2010 1 0
2011 0 0
2017 1 0
2018 2 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
15 Artículo de revista 51
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2006 Number Sense Growth in Kindergarten: A Longitudinal Investigation of Children at Risk for Mathematics Difficulties
Artículo 15
2014 Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Artículo 8
2020 Improving fraction understanding in sixth graders with mathematics difficulties
Artículo ARTICULO 6
2013 Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Artículo 5
2016 Supported self-explaining during fraction intervention
Artículo 5
2012 Building kindergartners' number sense: A randomized controlled study
Artículo 3
2014 Sources of Individual Differences in Children's Understanding of Fractions
Artículo 3
2015 A kindergarten number-sense intervention with contrasting practice conditions for low -achieving children
Artículo 2
2012 Universal screening in mathematics for the primary grades
Artículo 2
2019 Children’s reasoning about decimals and its relation to fraction learning and mathematics achievement
Artículo 1
2015 Inclusion versus specialized intervention for very-low-performing students
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Jun-2024