Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
4 |
2023 |
7 |
2022 |
3 |
2021 |
14 |
2020 |
3 |
2019 |
2 |
2018 |
3 |
2017 |
7 |
2016 |
4 |
2015 |
3 |
2014 |
0 |
2013 |
0 |
2012 |
1 |
2011 |
0 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
2008 |
0 |
2007 |
0 |
2006 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2020 |
1 |
6 |
2019 |
0 |
1 |
2016 |
0 |
5 |
2015 |
0 |
3 |
2014 |
0 |
11 |
2013 |
0 |
5 |
2012 |
2 |
5 |
2006 |
1 |
15 |
2007 |
2 |
0 |
2008 |
3 |
0 |
2009 |
1 |
0 |
2010 |
1 |
0 |
2011 |
0 |
0 |
2017 |
1 |
0 |
2018 |
2 |
0 |
2021 |
0 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
1 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
15 |
Artículo de revista |
51 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2006 |
Number Sense Growth in Kindergarten: A Longitudinal Investigation of Children at Risk for Mathematics Difficulties
|
Artículo
|
15 |
2014 |
Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Sterba, Sonya K.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Malone, Amelia S.
Hamlett, Carol L.
Jordan, Nancy C.
Gersten, Russell
Siegler, Robert S.
Changas, Paul
|
Artículo
|
8 |
2020 |
Improving fraction understanding in sixth graders with mathematics difficulties
|
Artículo
ARTICULO
|
6 |
2013 |
Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Hamlett, Carol L.
Cirino, Paul T.
Jordan, Nancy C.
Siegler, Robert S.
Gersten, Russell
Changas, Paul
|
Artículo
|
5 |
2016 |
Supported self-explaining during fraction intervention
|
Artículo
|
5 |
2012 |
Building kindergartners' number sense: A randomized controlled study
|
Artículo
|
3 |
2014 |
Sources of Individual Differences in Children's Understanding of Fractions
|
Artículo
|
3 |
2015 |
A kindergarten number-sense intervention with contrasting practice conditions for low -achieving children
|
Artículo
|
2 |
2012 |
Universal screening in mathematics for the primary grades
|
Artículo
|
2 |
2019 |
Children’s reasoning about decimals and its relation to fraction learning and mathematics achievement
|
Artículo
|
1 |
2015 |
Inclusion versus specialized intervention for very-low-performing students
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Jun-2024