Number Sense Growth in Kindergarten: A Longitudinal Investigation of Children at Risk for Mathematics Difficulties (2006) Kaplan, David Nabors Oláh, Leslie Locuniak, Maria N. Jordan, Nancy C. Child development Vol. 77 Núm. 1 Pág. 153-175

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Assessment of an educational classroom app’s impact on preschoolers’ early numeracy skills
Assessment of an educational classroom app’s impact on preschoolers’ early numeracy skills Vol. 39 Núm. 1 Pág. 1-27 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Tazouti, Youssef Thomas, Aude Hoareau, Lara Jarlégan, Annette Hubert, Blandine Luxembourger, Christophe
Which skills predict computational estimation?
Which skills predict computational estimation? Vol. 37 Núm. 1 Pág. 19-38 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Sekeris, Elke Verschaffel, Lieven Luwel, Koen
The development of computational estimation in the transition from informal to formal mathematics education
The development of computational estimation in the transition from informal to formal mathematics education Vol. 36 Núm. 3 Pág. 845-864 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Sekeris, Elke Empsen, Michaël Verschaffel, Lieven Luwel, Koen
MathemAntics
MathemAntics Vol. 42 Núm. 2 Pág. 272-298 ARTICULO
2019 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Ginsburg, Herbert P. Wu, Renqiuwen Diamond, Julie S.
Do boys and girls learn the same way? A preliminary study in Primary Education analyzing gender differences
Do boys and girls learn the same way? A preliminary study in Primary Education analyzing gender differences Vol. 16 Núm. 46 Pág. 537-553 ARTICULO
2018 Electronic journal of research in educational psychology
Aragón Mendizábal, Estíbaliz Serrano Díaz, Noemí Navarro Guzmán, José Ignacio
Matemática em casa? Uma análise exploratória das atividades matemáticas realizadas por crianças no ambiente familiar
Matemática em casa? Uma análise exploratória das atividades matemáticas realizadas por crianças no ambiente familiar Vol. 9 Núm. 1 Pág. 4
2018 Em Teia
Spinillo, Alina Galvão Cruz, Maria Soraia Silva
La construcción de hechos numéricos básicos
La construcción de hechos numéricos básicos Vol. 11 Núm. 1 Pág. 67-76 ARTICULO
2017 Ciencias Psicológicas
Hagen, Alexa von Cuadro, Ariel Giloca, Valeria
Improving number sense in kindergarten children with low achievement in mathematics
Improving number sense in kindergarten children with low achievement in mathematics Vol. 33 Núm. 2 Pág. 311-318 ARTICULO
2017 Anales de psicología
Aragón Mendizábal, Estíbaliz Aguilar Villagrán, Manuel Navarro Guzmán, José Ignacio Howell, Richard
Análisis factorial confirmatorio de Indicadores de Progreso de Aprendizaje en Matemáticas (IPAM) en escolares de primer curso de Primaria
Análisis factorial confirmatorio de Indicadores de Progreso de Aprendizaje en Matemáticas (IPAM) en escolares de primer curso de Primaria Vol. 7 Núm. 1 Pág. 31-45 ARTICULO
2017 EJIHPE
Jiménez González, Juan Eugenio León Pérez, Sara del Cristo
Using a New Schema Approach with Primary At-Risk Students in Word Problem Solving
Using a New Schema Approach with Primary At-Risk Students in Word Problem Solving Vol. 6 Núm. 3 Pág. 228-255 ARTICULO
2017 REDIMAT
Amiripour, Parvaneh Dossey, John A. Shahvarani, Ahmad
Exploración de diferencias de género en los predictores de dominio general y específico de las habilidades matemáticas tempranas
Exploración de diferencias de género en los predictores de dominio general y específico de las habilidades matemáticas tempranas Vol. 23 Núm. 2 Pág. 71-79 ARTICULO
2016 Suma Psicológica
Aragón Mendizábal, Estíbaliz Navarro Guzmán, José Ignacio
Un análisis de la capacidad espacial en estudios de ingeniería técnica
Un análisis de la capacidad espacial en estudios de ingeniería técnica Vol. 9 Núm. 2 Pág. 85-106 ARTICULO
2015 PNA
Arrieta Kortajarena, Iera Medrano Samaniego, María Concepción
Procesamiento numérico. Relaciones con el desempeño en matemáticas en niños.
Procesamiento numérico. Relaciones con el desempeño en matemáticas en niños. Vol. 9 Núm. 1 Pág. 87-108 ARTICULO
2015 Cuadernos de Neuropsicología
Stelzer, Florencia Canet Juric, Lorena Urquijo, Sebastián
Cognitive abilities as precursors of the early acquisition of mathematical skills
Cognitive abilities as precursors of the early acquisition of mathematical skills Vol. 10 Núm. 2 Pág. 73-94 ARTICULO
2015 Revista de Psicología y Educación
Costa, Hiwet Mariam Passolunghi, Maria Chiara
Symbolic and non-symbolic number magnitude processing in children with developmental dyscalculia
Symbolic and non-symbolic number magnitude processing in children with developmental dyscalculia Vol. 15 Núm. 3 Pág. 952-966 ARTICULO
2012 The Spanish Journal of Psychology
Castro Cañizares, Danilka Reigosa Crespo, Vivian González Alemañy, Eduardo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Jul-2024