Efectos de los Medios de Comunicación Vs. Efectos de la Ficción Audiovisual en el Turismo
Jorge Juan Nieto Ferrando, María Elisa Alén González
, José Antonio Fraiz Brea
The Voice of the Guests: Analysing Airbnb Reviews as a Representative Source for Tourism Studies
Julia Lorena Marti Ochoa, Eva Martín Fuentes
, Berta Ferrer Rosell
Impact of Crisis and Resilience Communication on Destination Image and Tourists Behaviour
Alba María Martínez Sala, Assumpció Huertas Roig
, Berta Ferrer Rosell
, Estela Mariné Roig
Marca País y Turismo: Familiaridad, Percepción e Intención de Visita
José Fernández Cavia, Sara Vinyals Mirabent
, Valeriano Piñeiro Naval
, José Filipe Torres
Understanding Film Fan Tourism: An Inventory of 15 Years of Research
Beatriz María Gómez Morales, Jorge Juan Nieto Ferrando
, Arturo Lozano Aguilar
The Model of Electronic Word-of-mouth (eWOM) Information Acceptance in Hotel Booking
María García de Blanes Sebastián, Daniel Corral de la Mata
, Alberto Azuara Grande
, José Ramón Sarmiento Guede
Investigación Cualitativa en los Estudios de Comunicación: Características, Objetos y Técnicas
AI and Automation's Role in Iberian Fact-checking Agencies
Adriana Gonçalves, Luísa Torre
, Florence Oliveira
, Pedro Jerónimo
Chinese Educators Adoption of Multimedia Tools for Teaching: A Cross-sectional Research on Beijing Population
Disinformation and Narrative Building: A Study on Chinese Local Applications
The Predictors of Attracting Large Audience in China: The Study of Social Media Platforms
Impact of English Proficiency on Tacit Knowledge Transfer: Role of Mentoring and Communication Skills
Indicador de Compromiso Social (ICS) en el Periodismo de Proximidad: Hacia un Modelo de Calidad en los Medios Locales
Francisco Javier Caro-González, Rubén Rivas-de-Roca
, Manuel Garrido Lora
, Mar García Gordillo
Modelización de costes de la preservación digital: un caso abierto
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados