La aportación de Norbert Elias a los estudios de comunicación: mediatización y figuraciones comunicativas
págs. 1-14
What are the characteristics of “good” apps for young children?: perceptions of industry stakeholders
págs. 15-29
Literacia Digital e Informacional: Crenças e Realidades
págs. 30-42
Thinking about Building Reputation: how engagement should be understood on Social Networking Sites for Small and Medium-Sized Enterprises
págs. 43-59
Open Access publishing around the globe: A two-tier study on the perspectives of international medical informatics researchers on a barrier-free communication of science
Esther Greussing, Stefanie Kuballa, Monika Taddicken, Mareike Schulze, Corinna Mielke, Reinhold Haux
págs. 60-89
Evolución de la comunicación política digital (2011-2019): ocaso de los blogs, declive de Facebook, generalización de Twitter y popularización de Instagram
José Vicente Gámir Ríos, Lorena Cano Orón, Vicente Fenoll, Maria Iranzo Cabrera
págs. 90-115
Los líderes dicen, los ciudadanos deciden: impacto social de la pandemia por COVID-19 en Twitter
págs. 116-137
El uso de Telegram por los partidos políticos españoles en las elecciones generales de 2019
Aurken Sierra, Clara González Tosat, Jordi Rodríguez Virgili
págs. 138-159
Los fact-checkers iberoamericanos frente a la COVID-19: análisis de actividad en Facebook
Alberto Dafonte Gómez, María Isabel Míguez González, Luis Xabier Martínez Rolán
págs. 160-182
Edugramers y edutubers: Do I produce and then teach?: Analysis of educational accounts on Instagram and YouTube
págs. 183-197
págs. 198-216
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