Xeografías lectoras na biblioteca escolar: Atravesar o mapa da lectura pode facerse desde distintas ópticas, comezar a viaxe desde distintos portos
Entrevista a Charo Fernández: Especialista en paisaxes de aprendizaxe
M.ª Rosario Fernández Molares (entrevistado)
A educación durante a pandemia: Materias pendentes e leccións aprendidas
Nuevas tecnologías aplicadas a la educación
Es reseña de:
Nuevas tecnologías aplicadas a la educación / coord. por Julio Cabero Almenara
McGraw-Hill Interamericana de España, 2006. ISBN 978-84-481-5611-4
¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza
Es reseña de:
¿Cómo aprendemos?: una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza
Graó, 2020 (2 ed.) . Educación basada en evidencias, 1. ISBN 978-84-18058-05-9
Decálogo para la mejora de la enseñanza online
María del Puerto Blanco de Santiago
Es reseña de:
Decálogo para la mejora de la docencia online: propuestas para educar en contextos presenciales discontinuos
Albert Sangrá Morer (dir.), Antoni Badia Garganté
Universitat Oberta de Catalunya = Universidad Oberta de Cataluña, UOC, UOC, 2020. ISBN 978-84-9180-775-9
A inclusión na situación actual: Como asegurar centros e prácticas garantes da inclusión
Proxecto “Somos Auga”: de presencial a virtual
Conectados na distancia: Disciplina positiva na aula durante o confinamento
Betanzos, 800 anos: Historia condensada dun ano de traballo por proxectos
Julián Ferrer García, María Jesús Santamariña Núñez, María Carmen Suárez Moledo
María Dolores Fernández Tilve: Entrevista realizada por Juan Varela Tembra
Juan José Varela Tembra (entrev.), María Dolores Fernández Tilve (entrevistado)
Herdeiros do mar: Participación do IES da Pobra do Caramiñal no Plan Proxecta Educación patrimonial, modalidade «Memoria da industria, memoria do mar»
Mens sana in corpore sano: Unha proposta interdisciplinar e dixital para a materia de Promoción de Estilos de Vida Saudables
De lingua en lingua: Tratamento integrado das linguas e valores
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados