págs. 13-32
págs. 33-57
Acculturation through Code-Switching Linguistic Analysis in Three Short-Stories: “Invierno”, “Nilda” and “The Pura Principle” (Díaz 2012)
págs. 59-79
Punctuation Practice in Early Modern English Scientific Writing: The Case of MS 3009 at the Wellcome Library, London
págs. 81-97
Personajes masculinos que cuestionan los estereotipos de género y nuevas multialfabetizaciones en los libros álbum: una mirada sistémico-funcional y semiótico-social
págs. 99-122
Emotion in Discourse, edited by J. Lachlan Mackenzie and Laura Alba-Juez
Es reseña de:
Emotion in discourse / coord. por J. Lachlan Mackenzie, Laura Alba Juez
John Benjamins, 2019. Pragmatics & Beyond New Series, 302. ISBN 978-90-272-0239-0
págs. 125-129
Maya García de Vinuesa de la Concha (res.)
Es reseña de:
Road-mapping English medium education in the internationalised university
Emma Dafouz, Ute Smit
Cham : Palgrave Macmillan, 2020
págs. 131-135
The Sociolinguistics of Higher Education: Language Policy and Internationalisation in Catalonia, by Josep Soler and Lídia Gallego-Balsà
Es reseña de:
The Sociolinguistics of Higher Education: Language Policy and Internationalisation in Catalonia
Josep Soler, Lídia Gallego-Balsà
Cham : Palgrave Macmillan, 2019
págs. 137-143
Storyworld Possible Selves, by María-Ángeles Martínez
Es reseña de:
2018. ISBN 9783110522532
págs. 145-149
Es reseña de:
Applied Linguistics and Knowledge Transfer: Employability, Internationalisation and Social Challenges
Ana Bocanegra-Valle
Bern : Peter Lang, 2020
págs. 151-154
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados