Factors affecting school teachers’ perceptions of the instructional benefits of educational digital media
Antoni Badia Garganté, Julio Meneses, Sergi Fàbregues Feijóo, Carles Sigalés Conde
Study of the Portfolios in the Practicum: Analysis of a PLE-Portfolio
Manuel Cebrián de la Serna, Antonio R. Bartolomé Pina, Daniel Cebrián Robles, Mayerly Ruiz Torres
The Smartphone in the teaching-learning-assessment in Higher Education. Perceptions of teachers and students
Natalia González-Fernández, Irina Salcines Talledo
La evaluación del aprendizaje: de la retroalimentación a la autorregulación. El papel de las tecnologías.
Eduardo García Jiménez
Authentic assessment: using assessment to help students learn.
Sally Brown
Relación entre origen social e inserción laboral de los graduados universitarios
Sandra Fachelli, José Navarro Cendejas
Desarrollo y validación de una escala de medida de la empatía intercultural
Hugo González González, José Luis Álvarez Castillo, Gemma Fernández Caminero
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: