Does discovery-based instruction enhance learning?
Louis Alfieri, Patricia J. Brooks, Naomi J. Aldrich, Harriet R. Tenenbaum
págs. 1-18
págs. 19-31
págs. 32-47
Does incorrect guessing impair fact learning?
Sean H. K. Kang, Harold Pashler, Nicholas J. Cepeda, Doug Rohrer, Shana K. Carpenter, Michael C. Mozer
págs. 48-59
págs. 60-72
págs. 73-84
Assessing knowledge of mathematical equivalence: A construct-modeling approach
Bethany Rittle-Johnson, Percival G. Matthews, Roger S. Taylor, Katherine L. McEldoon
págs. 85-104
Mathematics attitudes and mathematics outcomes of U.S. and Belarusian middle school students
Anastasiya A. Lipnevich, Carolyn MacCann, Stefan Krumm, Jeremy Burrus, Richard D. Roberts
págs. 105-118
págs. 119-139
págs. 140-168
págs. 169-189
págs. 190-205
págs. 206-222
págs. 223-237
págs. 238-256
págs. 256-257
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados