InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Test Boredom: Exploring a Neglected Emotion
Thomas Goetz, Maik Bieleke, Takuya Yanagida, Maike Krannich, Anna-Lena Roos, Anne C. Frenzel, Anastasiya A. Lipnevich, Reinhard Pekrun
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 7, 2023, págs. 911-931
The dynamics of real-time classroom emotions: Appraisals mediate the relation between students’ perceptions of teaching and their emotions
Thomas Goetz, Melanie M. Keller, Oliver Lüdtke, Ulrike E. Nett, Anastasiya A. Lipnevich
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 6, 2020, págs. 1243-1260
How distinctive are morningness and eveningness from the Big Five factors of personality?: A meta-analytic investigation.
Anastasiya A. Lipnevich, Marcus Credè, Elisabeth Hahn, Frank M. Spinath, Richard D. Roberts, Franzis Preckel
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 112, Nº. 3, 2017, págs. 491-509
How “situational” is judgment in situational judgment tests?
Stefan Krumm, Filip Lievens, Joachim Hüffmeier, Anastasiya A. Lipnevich, Hanna Bendels, Guido Hertel
Journal of Applied Psychology, ISSN-e 1939-1854, Vol. 100, Nº. 2, 2015, págs. 399-416
Franzis Preckel, Anastasiya A. Lipnevich, Katharina Boehme, Lena Brandner, Karsten Georgi, Tanja Könen, Katharina Mursin, Richard D. Roberts
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2013, págs. 114-134
Mathematics attitudes and mathematics outcomes of U.S. and Belarusian middle school students
Anastasiya A. Lipnevich, Carolyn MacCann, Stefan Krumm, Jeremy Burrus, Richard D. Roberts
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 1, 2011, págs. 105-118
Performance feedback and emotions
Thomas Goetz, Anastasiya A. Lipnevich, Maike Krannich, Katarzyna Gogol
The Cambridge handbook of instructional feedback / coord. por Anastasiya A. Lipnevich, Jeffrey K. Smith, 2018, ISBN 978-1-316-83213-4, págs. 554-574
Instructional feedback: Analysis, synthesis, and extrapolation
Jeffrey Smith, Anastasiya A. Lipnevich
The Cambridge handbook of instructional feedback / coord. por Anastasiya A. Lipnevich, Jeffrey K. Smith, 2018, ISBN 978-1-316-83213-4, págs. 591-603
Toward a model of student response to feedback
Anastasiya A. Lipnevich, David A. G. Berg, Jeffrey Smith
Handbook of Human and Social Conditions in Assessment, 2016, ISBN 978-1-138-81155-3, págs. 169-185
The Cambridge handbook of instructional feedback
coord. por Anastasiya A. Lipnevich, Jeffrey K. Smith
Cambridge University Press, 2018. ISBN 978-1-316-83213-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados