Ha sido reseñado en:
RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada, ISSN 1885-9089, Vol. 21, Nº. 1, 2022, págs. 198-202
La enseñanza de lenguas en la era transmedia: desarrollar la competencia mediática para una comunicación inteligente
págs. 15-27
The future of education in call: Using digital storytelling to improve digital literacyand 21st century skills in the language classroom
págs. 29-41
págs. 43-59
Le Projet Molière ou les quatre P en cours de FLE en 2020: Pandémie, performance, portfolio, peer feedback
págs. 61-76
Higher education and new trends in the digitalised labour market: Broaden language students’ horizons
págs. 79-99
Digital challenges during the covid-19 pandemic: A case study of teachers’ perceptions of the digital transition at the West University of Timișoara, Romania
Claudia Ioana Doroholschi, Loredana Bercuci, Madalina Chitez, Andreea Dincă, Roxana Rogobete
págs. 101-116
Students’ attitudes towards the use of digital apps in two online courses: An english course and a norwegian course
págs. 117-135
págs. 139-151
Boosting vocabulary and reading comprehesion: through lexical hyperlins in beginner EFL learners: An online platform study
Mackarena Kartsevski, Cristián Sanhueza Campos, Katia Sáez Carrillo
págs. 153-171
Exploration du site web "Popple" en situación de production d'écrits: enjeux d'inclusion et de collaboration en distanciel
págs. 173-185
Interactive digital worlds: Best teaching practies in the online language classroom
págs. 187-202
Using films and series for English languages learning in secondary education: A pilot corpus description and analysis
págs. 205-220
págs. 221-236
págs. 237-255
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados