págs. 1-12
A Third Space: Infusing Open Educational Resources (OER) with Universal Design for Learning (UDL)
Jean Reale, Emma O’Brien, T.J. Ó Ceallaigh, Cornelia Connolly
págs. 13-26
págs. 27-46
Digital Education to Approach the Affective Domain in Mathematics Learning
Teresa F. Blanco, Alejandro Gorgal Romarís, Cristina Núñez García, Pablo González Sequeiros
págs. 47-70
págs. 71-96
págs. 97-122
págs. 123-134
Inclusive digital education of vulnerable children during covid-19 pandemic: the role of social work
Soňa Kalenda, Alice Gojová, Ivana Kowaliková, Antonio López Peláez
págs. 135-148
págs. 149-158
Theodora Kouvara, Christoforos Karachristos, Stavroula Karasoula, Theofanis Orphanoudakis, Alexis Lacapele, Berenger Dupont, Ζoe Batsi
págs. 159-174
págs. 175-186
págs. 187-198
A Step Further in Digital Divide: Information and Strategic Skills of the Academy
Nur Samancioglu, Silvia Nuere Menéndez-Pidal, Laura de Miguel Álvarez, Esperanza Macarena Ruiz Gómez
págs. 199-212
págs. 213-226
págs. 227-238
págs. 239-256
págs. 257-270
págs. 271-292
págs. 293-310
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados