págs. 11-25
págs. 95-107
págs. 109-116
págs. 117-129
The Geopolitics of European Theater: Tom Stoppard, David Edgar, Harold Pinter
págs. 131-145
págs. 147-167
Una mirada al abismo desde el exilio: Crisis de la representación y dilemas éticos en La fragilitat de la memòria, de VictoriaSzpunberg
págs. 169-181
págs. 183-195
On The Borders Of Everydayness: The Thematic Motif Of Migration And Expatriation In Dramaturgy As An Indicator Of Social Attitudes
págs. 197-204
págs. 205-219
(Altres) espais per a l’escena: Els espais escènics del cicle Bona gent, de Roger Bernat
págs. 223-243
págs. 245-253
Tecnologías digitales interactivas: Cotrone, de Marceŀí Antúnez, y la difuminación de las barreras entre espacio, acción y narración
págs. 255-264
Une passion de Bach en mouvement: Hybridation et choralité dans Pitié !, d’Alain Platel and Fabrizio Cassol
págs. 265-278
«Peeping Through the Theatre Curtain»: The Early Musical Actions of Joan Brossa and Josep M. Mestres Quadreny (1962-1966)
págs. 279-291
págs. 293-306
págs. 307-317
The Theatre of debbie tucker green: A Dramaturgy of the Border
págs. 319-332
págs. 333-345
Apuntes para una Orestíada sudafricana: La frontera con lo clásico en el teatro de Yael Farber
págs. 347-360
págs. 361-371
Una Europa sense atributs?: Espectacles basats en textos no dramàtics als Països Catalans entre les temporades 1999–2000 i 2009–2010
págs. 373-385
Europe–Running on Rails?: The Orient Express as BorderCrossing Myth and Theatrical Experiment
págs. 387-395
En el umbral hacia lo otro: Sistemas, límites, transgresiones entre el teatro y el mundo
págs. 397-406
Cargo Sofia by Rimini Protokoll as Transit on the Threshold: A Performative Crossing of European Borderlines Within the Own City
págs. 407-413
Quan la frontera esdevé pantalla… o la teoria dels dispositiusaplicada a l’anàlisi de la relació teatral: Cap a una lectura intermedial de la quarta paret
págs. 417-433
Límits i limitacions del pensament europeu: El teatre contemporani com a espai habitable
págs. 435-444
Ciutats del teatre a les fronteres urbanes: La Cartoucherie al Bosc de Vincennes de París i la «Ciutat del teatre» a Montjuïc, Barcelona
págs. 445-463
No Encounter Without Border: The Fractal Dimension of the Actor-Spectator Relationship
págs. 465-481
La recepció del teatre català a França (1990–2010): Abast i límits
págs. 485-501
págs. 503-515
Sono io/Ich bin?: La polièdrica identitat nacional a través delgènere líric entre els segles xix i xx
págs. 517-529
The Crossing of Frontiers: National Theatre and Devolution in Contemporary Wales
págs. 531-538
From the Outside Looking In: Notes Towards a Post-Imf Greek Dramaturgy
págs. 539-548
págs. 551-564
págs. 565-577
Breaking Down Sensory Barriers: Opera Accessibility for Audiences with Differing Visual and Hearing Ability
págs. 579-592
La frontera, un concepte ineludible?: Congrés Internacional sobre el concepte de frontera i les seves relacions amb les arts escèniques a Europa(Barcelona, 1, 2 i 3 de març de 2012)
págs. 595-602
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados