O volume contén unha mostra das investigacións realizadas polos profesores da Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social da Universidade de Vigo na celebración dos 20 anos da Facultade e como homenaxe aos investigadores xubilados no lustro 2016-2021 e ao profesorado e alumnado falecido nos últimos tempos.
In memoriam ao docente D. Antonio López Castedo
María Esther López Pérez, Elena López Pérez, Alfredo Campos García, José Domínguez Alonso
págs. 15-22
págs. 23-25
págs. 49-50
págs. 27-47
Na memoria de Indiana Ferro: ¿qué nos enseña la pornografía? pedagogía de la misoginia y cultura de la violación [traballo fin de Grao de Educación Social. Facultade de Educación e Traballo Social. Universidade de Vigo]
págs. 51-62
En memoria de Alberto Beade Dopazo: la intervención social en el servicio de urgencias . Estudio descriptivo del perfil de los usuarios atendidos por el Servicio de Trabajo Social del complejo hospitalario universitario de A Coruña [TFG de Traballo Social]
págs. 63-91
págs. 407-421
Aplicación didáctica de seis novelas reconocidas con el Premio Edebé: la literatura juvenil como recurso para transformar conflictos sociales
págs. 423-433
págs. 435-446
págs. 447-463
Fancedo tribo fronte á pandemia: unha lectura desde a educación social
págs. 465-485
págs. 487-496
20 años da Facultade: 20 año de historias incribles
págs. 497-511
págs. 95-123
págs. 125-133
Ecos do tempo: algúns referentes históricos na obra de Wenceslao Fernández Flórez
págs. 135-156
págs. 157-183
Sonia Alfonso Gil, María Álvarez, Ángeles Conde Rodríguez, María del Mar García Señorán, Valentín Iglesias Sarmiento, Fernando Tellado González
págs. 185-206
págs. 207-217
Uso problemático de Internet en los adolescentes: un estudio en los IES de la provincia de Ourense
págs. 221-233
Actividades educativas desarrolladas con la tableta
Cristina Sánchez Martínez, María del Carmen Ricoy Lorenzo, Sara Martínez Carrera
págs. 235-245
Os dispositivos móbiles no proceso formativo do ensino superior
Olalla García Fuentes, Isabel Fernández Menor, María Esther Martínez Figueira
págs. 247-256
As TIC para a inclusión educativa: dúas experiencias de intervención
Manuela Raposo Rivas, Isabel Fernández Menor, Olalla García Fuentes
págs. 257-266
La comunicación con el smartphone que realizan los/as menores de protección en las redes sociales
Sara Martínez Carrera, María del Carmen Ricoy Lorenzo, Cristina Sánchez Martínez
págs. 267-277
Genially: un recurso dixital para a docencia
págs. 279-293
Narrativas de dúas mulheres sobreviventes de violência de género em Portugal
Yolanda Rodríguez Castro, Maria José Magalhães, Patricia Alonso Ruido, Rosana Martinez Román
págs. 297-314
A realidade do colectivo LGBTIQ de maiores: un estudo cualitativo sobre a súa situación no ámbito institucional e social
págs. 315-340
Masculinidades fallidas en su humanidad en tiempos de COVID19: el caso del putero confinada
págs. 341-353
Xénero e consumo de drogas: da invisibilidade á visibilidade das mulleres
págs. 355-383
págs. 385-403
A cooperación entre a educación social escolar e profesorado: etioloxía das dificultades e facilitadores do traballo conxunto
págs. 515-529
págs. 531-542
págs. 543-563
Los vientres de alquiler: nueva arma contra las mujeres en la sociedad neoliberal
Isabel Iglesias Salanova, Yolanda Rodríguez Castro, María Lameiras Fernández
págs. 565-573
págs. 575-588
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados