págs. 8-19
Hausnartzen duten irakasleak prestatzen: Zapi galdera Olga Esteveri
págs. 20-22
Nola bihurtu ahozkoa irakasgarri?: Gneroetan oinarritutako proposamen baterantz
págs. 23-31
Enuntziatu matematikoa: hizkuntza zailtasunak eta esku hartze baten adibidea
págs. 32-40
Irakaslearen bernaldia ikaslearen ikaskuntza eraikuntzan: Hizkuntzaren eta ikasgaiaren uztartzea
págs. 41-51
págs. 52-59
Esperientziak: Ahozkotasuna: irakasleen prestakuntza Kurtzebarri eskolan
págs. 62-65
Esperientziak: Ahozkoa elkarrekintzetan: Gainzuri eskolaren esperientzia
págs. 66-71
págs. 72-79
Ahozko gogoetasua eta hizkuntzen programazio bateratua: Esperientzia bat unibertsitatean
Arantzazu Ozaeta Elorza, Begoña Pedrosa Lobato, Asier Irizar Mezo, Beñat Doxandabaratz Otaegui
págs. 80-90
Praktika gogotetsuaren adibide bat: Nola eraiki ikasleen ahozko hizkuntzaren ikaskuntza programatzeko eta ebaluatzeko irizpideak?
págs. 91-98
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados