InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Legitimacy in entrepreneurship. Intellectual structure and research trends
Virginia Gordo Molina, Francisco Díez Martín, Cristina del Castillo Feito
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 22, Nº 1, 2022, págs. 115-128
The influence of business ethics and community outreach on faculty engagement: the mediating effect of legitimacy in higher education
Alicia Blanco González, Cristina del Castillo Feito, Giorgia Miotto
European journal of management and business economics, ISSN-e 2444-8494, ISSN 2444-8451, Vol. 30, Nº. 3, 2021, págs. 1-18
The relationship between image and reputation in the Spanish public university
Cristina del Castillo Feito, Alicia Blanco González, Encarnación González Vázquez
European Research on Management and Business Economics, ISSN 2444-8834, Vol. 25, Nº. 2, 2019, págs. 87-92
Juan Gabriel Martínez-Navalón, Alicia Blanco González, Cristina del Castillo Feito
Journal of Management and Business Education, ISSN-e 2605-1044, Vol. 2, Nº. 1, 2019, págs. 36-47
The influence of motivations and other factors on the results of implementing ISO 9001 standards
Carlos del Castillo Peces, Carmelo Mercado Idoeta, Miguel Prado Román, Cristina del Castillo Feito
European Research on Management and Business Economics, ISSN 2444-8834, Vol. 24, Nº. 1, 2018, págs. 33-41
Social Responsibility: A Tool for Legitimation in Spanish Universities’ Strategic Plans
Giorgia Miotto, Alicia Blanco González, Cristina del Castillo Feito
Trípodos, ISSN-e 2340-5007, ISSN 1138-3305, Nº. 42, 2018 (Ejemplar dedicado a: New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy), págs. 59-79
En qué emprende la juventud española
Alicia Blanco González, Cristina del Castillo Feito, Gabriel Cachón Rodríguez.
Revista de Estudios de Juventud, ISSN-e 0211-4364, Nº. 118, 2017 (Ejemplar dedicado a: Juventud: nuevos empleos emergentes), págs. 59-68
Comunicación y evaluación de un plan de marketing responsable
Cristina del Castillo Feito
Marketing socialmente responsable / Lourdes Rivero Gutiérrez (aut.), Ana Plaza Casado (aut.), 2024, ISBN 978-84-1070-092-5, págs. 145-157
Analyzing the effect of corporate social responsibility and value perceptions on consumers' legitimacy and purchase intention: the case of the Spanish retailing sector
Cristina del Castillo Feito, Alicia Blanco González, Camilo Prado Román
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery / coord. por Abel Monfort, Susana Fernández Lores, 2022, ISBN 978-84-19480-06-4, pág. 52
Cristina del Castillo Feito
Política de producto / coord. por Susana Díaz Iglesías, 2022, ISBN 978-84-18944-68-0, págs. 43-56
Cristina del Castillo Feito
Política de producto / coord. por Susana Díaz Iglesías, 2022, ISBN 978-84-18944-68-0, págs. 59-71
La responsabilidad social en la universidad y la percepción de sus grupos de interés
Cristina del Castillo Feito, Alicia Blanco González, Encarnación González Vázquez
Ética, Responsabilidad Social y Sostenibilidad: Seminario Responsabilidad Social 10/02/2020 / coord. por Sandra Escamilla Solano, Alicia Blanco González, 2020, ISBN 978-84-09-15222-3, págs. 6-7
Igualdad de género en los programas de doctorado de las universidades públicas españolas
Cristina del Castillo Feito, Juan Gabriel Martínez-Navalón, Camilo Prado Román
Ética, Responsabilidad Social y Sostenibilidad: Seminario Responsabilidad Social 10/02/2020 / coord. por Sandra Escamilla Solano, Alicia Blanco González, 2020, ISBN 978-84-09-15222-3, pág. 20
Quality of the Relationship as part of an Organization´s Intellectual Capital: The effect on Sustainabilitythrough Legitimacy Management
Cristina del Castillo Feito, Encarnación González Vázquez, Alicia Blanco González
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019 / coord. por Kiyoshi Murata, Mario Arias Oliva, 2019, ISBN 978-84-09-14122-7, págs. 1137-1140
Legitimacy and Reputation of Organizations: Their Relationship with Management Systems and Financial Performance
Natalia Orviz Martínez, Tatiana Cuervo Carabel, Cristina del Castillo Feito
Organizational Legitimacy: challenges and Opportunities for Businesses and Institutions / Emilio Pablo Díez de Castro (aut.), Marta Peris Ortiz (aut.), 2018, ISBN 9783319759890, págs. 141-157
Relationship between legitimacy, reputation and image in the Spanish public university
Cristina del Castillo Feito
Tesis doctoral dirigida por Encarnación González Vázquez (dir. tes.), Alicia Blanco González (dir. tes.). Universidade de Vigo (2018).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados