|
Evaluation of modern educational software and basic digital competences among teachers in Italy
Lukasz Tomczyk, Pierpaolo Limone, Piergiorgio Guarini
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 61, Nº 2, 2024, págs. 355-369
Barriers to digital inclusion among older people: a intergenerational reflection on the need to develop digital competences for the group with the highest level of digital exclusion
Lukasz Tomczyk, Maria Lidia Mascia, Dorota Gierszewski, Christopher Walker
Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, ISSN-e 2444-2925, Vol. 9, Nº. 1, 2023, págs. 5-26
Lukasz Tomczyk, Leen d'Haenens, Dorota Gierszewski, Dominika Sepielak
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, ISSN 1133-8482, Nº. 68, 2023, págs. 115-154
Julio Ruiz Palmero, Francisco David Guillén Gámez, Lukasz Tomczyk
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, ISSN-e 1575-0965, Vol. 26, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: La Tecnología Educativa como eje vertebrador de los nuevos escenarios formativos), págs. 1-12
Research Trends in Media Pedagogy: Between the Paradigm of Risk and the Paradigm of Opportunity
Lukasz Tomczyk
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education: (IJCRSEE), ISSN 2334-847X, ISSN-e 2334-8496, Vol. 9, Nº. 3, 2021 (Ejemplar dedicado a: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE)), págs. 399-406
How do first year university students use ict in their leisure time and for learning purposes?
Ludvík Eger, Lukasz Tomczyk, Milan Klement, Mária Pisoňová, Gabriela Petrová
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education: (IJCRSEE), ISSN 2334-847X, ISSN-e 2334-8496, Vol. 8, Nº. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE)), págs. 35-52
Cyberbullying in the light of challenges of school-based prevention
Lukasz Tomczyk, Anna Włoch
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education: (IJCRSEE), ISSN 2334-847X, ISSN-e 2334-8496, Vol. 7, Nº. 3, 2019 (Ejemplar dedicado a: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE)), págs. 13-26
Teachers, the Internet, computers, and smartphones: what skill sets should today’s educators have?
Lukasz Tomczyk
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022 / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 363-372
Software and hardware in the work of the modern teacher in the information society
Lukasz Tomczyk, L. Fedeli
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022 / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 373-382
Inclusion and the Digital Divide from the Perspective of Digital Competence Trainers
Lukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk Gozdek
Gerontechnology III: Contributions to the Third International Workshop on Gerontechnology, IWoG 2020, October 5-6, 2020, Évora, Portugal / José García Alonso (ed. lit.), Cesar João Fonseca (ed. lit.), 2021, ISBN 978-3-030-72567-9, págs. 380-390
Smart, age-friendly cities and communities: the emergence of socio-technological solutions in the Central and Eastern Europe
Andrzej Klimczuk, Lukasz Tomczyk
Active and assisted living: technologies and applications / coord. por Francisco Flórez Revuelta, Alexandros André Chaaraoui, 2016, ISBN 978-1-84919-987-2, págs. 335-359
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados