Periodo de publicación recogido
|
|
|
Marcello Passarelli, Francesca Maria Dagnino, Donatella Persico, Francesca Pozzi, Flavio Manganello
Culture and Education, Cultura y Educación, ISSN-e 1578-4118, ISSN 1135-6405, Vol. 34, Nº 4, 2022 (Ejemplar dedicado a: Aprendizaje extendido en la sociedad digital: combinación de entornos formales e informales), págs. 800-835
Guest editorial challenges to the educational field—Part II:: Digital competence
Adriana Gewerc Barujel, Donatella Persico, Virginia Rodés Paragarino
Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje: IEEE-RITA, ISSN 1932-8540, Vol. 16, Nº. 1, 2021, págs. 58-60
Guest editorial: Challenges to the educational field: The emperor has no clothes: The COVID-19 emergency and the need for digital competence
Adriana Gewerc Barujel, Donatella Persico, Virginia Rodés Paragarino
Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje: IEEE-RITA, ISSN 1932-8540, Vol. 15, Nº. 4, 2020, págs. 372-380
Meeting players where they are: Digital games and learning ecologies.
Donatella Persico, Marcello Passarelli, Francesca Pozzi, Jeffrey Earp, Francesca Maria Dagnino, Flavio Manganello
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 4, 2019, págs. 1687-1712
Teachers as designers of TEL interventions.
Donatella Persico, Francesca Pozzi, Peter Goodyear
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 6, 2018, págs. 975-980
Methodological approaches in MOOC research: Retracing the myth of Proteus.
Juliana Elisa Raffaghelli, Stefania Cucchiara, Donatella Persico
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 3, 2015, págs. 488-509
Informing learning design with learning analytics to improve teacher inquiry.
Donatella Persico, Francesca Pozzi
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 2, 2015, págs. 230-248
An online course fostering self-regulation of trainee teachers
Manuela Delfino, Giuliana Dettori, Donatella Persico
Psicothema, ISSN-e 1886-144X, ISSN 0214-9915, Vol. 22, Nº. 2, 2010, págs. 299-305
Use of FirstClass as a Collaborative Learning Environment
Donatella Persico, Stefania Manca
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 37, Nº 1, 2000, págs. 34-41
El hipertexto y la tecnología multimedia: un paradigma para los diccionarios del futuro
Donatella Persico
CL & E: Comunicación, lenguaje y educación, ISSN 0214-7033, Nº 13, 1992, págs. 101-107
Donatella Persico
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 29, Nº 1, 1992, págs. 35-40
Donatella Persico
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 27, Nº 1, 1990, págs. 5-6
A Learning Environment to Practise Logic Programming
Luigi Sarti, Donatella Persico
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 27, Nº 1, 1990, págs. 20-27
Interactive Video and Artificial Intelligence: a Convenient Marriage
V. Midoro, A. Chioccariello, G. Olimpo, Donatella Persico, Luigi Sarti, M. Tavella
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 25, Nº 4, 1988, págs. 299-309
Telematics for teaching training in Italy: a survey of approaches and trends
Donatella Persico
CAL 97 : University of Exeter, 23rd - 26th March 1997 : conference proceedings. / coord. por Niki Davis, Wendy Milne, 1997, ISBN 0-85068-188-X, págs. 219-222
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados