InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The impact of lexical specificity training on at-risk emergent bilinguals
Miao Li, Catherine E. Snow, Lauren Ely, Jan C. Frijters, Esther Geva, Becky Xi Chen
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 44, Nº 5, 2023, págs. 889-912
May-Britt Monsrud, Veslemoy Rydland, Esther Geva, Anne Cathrine Thurmann-Moe, Solveig-Alma Halaas Lyster
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 1, 2022, págs. 42-58
The componential model of reading in bilingual learners
Miao Li, Poh Wee Koh, Esther Geva, R. Malatesha Joshi, Xi Chen
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 8, 2020, págs. 1532-1545
Jannicke Karlsen, Esther Geva, Solveig-Alma Lyster
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 37, Nº 5, 2016, págs. 1117-1145
Cross-language transfer of word reading accuracy and word reading fluency in Spanish-English and Chinese-English bilinguals: Script-universal and script-specific processes
Adrian Pasquarella, Xi Chen, Alexandra Gottardo, Esther Geva
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 96-110
Cognitive correlates of vocabulary growth in English language learners
Fataneh Farnia, Esther Geva
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 32, Nº 4, 2011, págs. 711-738
Morphological awareness and word reading in English language learners: Evidence from Spanish- and Chinese-speaking children
Gloria Ramirez, Xi Chen, Esther Geva, Yang Luo
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 32, Nº 3, 2011, págs. 601-618
Maureen Jean, Esther Geva
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 30, Nº 1, 2009, págs. 153-185
The Role of Conjunctions in L2 Text Comprehension
Esther Geva
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 26, Nº. 4, 1992, págs. 731-748
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados