InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Students’ conceptions of eportfolios as assessment and technology
Christopher Charles Deneen, Gavin Thomas Lumsden Brown, David Carless
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 4, 2018, págs. 487-496
Becoming a narrative researcher: A story of moments, realisations and turnarounds
Lorena Lozano Sufrategui, David Carless
Movimento: revista da Escola de Educação Física, ISSN 0104-754X, Vol. 23, Nº. 1, 2017, págs. 39-52
Learning-oriented assessment: conceptual bases and practical implications.
David Carless
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 44, Nº 1 (February), 2007, págs. 57-66
Grammatical options in a task-based approach. Active student involvement
David Carless
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 16, Nº 1, 2007, pág. 29
Collaborative EFL teaching in primary schools
David Carless
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 60, Nº 4, 2006, págs. 328-335
THE PRE-EMPTIVE STRIKE The author prepares for his learners' errors before they even make them
David Carless
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 43, 2006, págs. 57-60
Developing students´ capacities for evaluative judgement through analysing exemplars
David Carless, Kennedy Kam Ho Chan, Jessica To, Margaret Lo, Elizabeth Barrett
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 108-116
Diseñar el feedback para promover el diálogo
David Carless
El feedback formativo en la universidad: experiencias con el uso de la tecnología / coord. por Nati Cabrera Lanzo, Rosa María Mayordomo Saíz, 2016, ISBN 978-84-608-6969-6, págs. 13-30
La confianza: facilitar el feedback dialógico
David Carless
El feedback en educación superior y profesional: Comprenderlo y hacerlo bien / coord. por David Boud, Elizabeth Molloy, 2015, ISBN 978-84-277-2122-7, págs. 115-130
Designing effective feedback processes in higher education: A learner-centred approach
Naomi Winstone, David Carless
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 57, Nº 3, 2020, págs. 386-387
Es reseña de:
Designing effective feedback processes in higher education: A learner-centred approach
Naomi Winstone, David Carless
London and New York : Routledge, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados