Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
A longitudinal study of student hand raising: Stability and reciprocal dynamics with cognitive elaboration and academic self-concept
Ricardo Böheim, Martin Daumiller, Tina Seidel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 2, 2024, págs. 297-315
Video-based simulations in teacher education: the role of learner characteristics as capacities for positive learning experiences and high performance
Michael Nick, Sina A. Huber, Daniel Sommerhoff, Elias Codreanu, Stefan Ufer, Tina Seidel
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 19, 2022
Katharina Schnitzler, Doris Holzberger, Tina Seidel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 3, 2021, págs. 627-652
Identifying effective teachers: The relation between teaching profiles and students’ development in achievement and enjoyment
Doris Holzberger, Anna-Katharina Praetorius, Tina Seidel, Mareike Kunter
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 4, 2019, págs. 801-823
Katharina Kiemer, Alexander Gröschner, Mareike Kunter, Tina Seidel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 2, 2018, págs. 377-402
Declarative knowledge and professional vision in teacher education: Effect of courses in teaching and learning
Kathleen Stürmer, Karen D. Könings, Tina Seidel
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2013, págs. 467-483
Clarity and coherence of lesson goals as a scaffold for student learning
Tina Seidel, Rolf Rimmele, Manfred Prenzel
Learning and instruction: The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction, ISSN 0959-4752, Nº. 6, 2005, págs. 539-556
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados