Periodo de publicación recogido
|
|
|
Video-based simulations in teacher education: the role of learner characteristics as capacities for positive learning experiences and high performance
Michael Nick, Sina A. Huber, Daniel Sommerhoff, Elias Codreanu, Stefan Ufer, Tina Seidel
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 19, 2022
Students’ knowledge about proof and handling proof
Femke Sporn, Daniel Sommerhoff, Aiso Heinze
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 4, 2022 (Research Reports (Si – Z) · Oral Communications, Poster Presentations), ISBN 978-84-1302-178-2, págs. 27-34
Simulation-based learning environments: do they affect learners’ relevant interests?
Stephanie Kron, Daniel Sommerhoff, Maike Achtner, Kathleen Stürmer, Christof Wecker, Matthias Siebeck, Stefan Ufer
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 3, 2022 (Research Reports Ja – Se), ISBN 978-84-1302-177-5, págs. 67-74
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados