InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Early prediction of math difficulties with the use of a neural networks model
Maria Psyridou, Tuire Koponen, Asko Tolvanen, Kaisa Aunola, Marja-Kristiina Lerkkanen, Anna-Maija Poikkeus, Minna Torppa
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 2, 2024, págs. 212-232
Minna Torppa, Pekka Niemi, Kati Vasalampi, Marja-Kristiina Lerkkanen, Asko Tolvanen, Anna-Maija Poikkeus
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 3, 2020, págs. 876-900
A child’s psychological adjustment impacts teachers’ instructional support and affective response
Jari-Erik Nurmi, Gintautas Silinskas, Noona Kiuru, Eija Pakarinen, Tiina Turunen, Martti Siekkinen, Asko Tolvanen, Anna-Maija Poikkeus, Marja-Kristiina Lerkkanen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 629-648
Adolescents' school-related self-concept mediates motor skills and psychosocial well-being
Helena Viholainen, Tuija Aro, Jarno Purtsi, Asko Tolvanen, Marja Cantell
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2014, págs. 268-280
Integration of personality constructs: : The role of traits and motivation in the willingness to exert effort in academic and social life domains
Kati Vasalampi, Philip Parker, Asko Tolvanen, Oliver Lüdtke, Katariina Salmela-Aro
Journal of Research in Personality, ISSN-e 1095-7251, Vol. 48, Nº. 1, 2014, págs. 98-106
Associations between personality traits and psychological well-being across time in middle adulthood
Katja Kokko, Asko Tolvanen, Lea Pulkkinen
Journal of Research in Personality, ISSN-e 1095-7251, Vol. 47, Nº. 6, 2013, págs. 748-756
Engaged managers are not workaholics: evidence from a longitudinal person-centered analysis
Anne Mäkikangas, Wilmar B. Schaufeli, Asko Tolvanen, Taru Feldt
Revista de psicología del trabajo y de las organizaciones = Journal of work and organizational psychology, ISSN 1576-5962, Vol. 29, Nº 3, 2013, págs. 135-143
Computer-Assisted Remedial Reading Intervention for School Beginners at Risk for Reading Disability
Nina L. Saine, Marja-Kristiina Lerkkanen, Timo Ahonen, Asko Tolvanen, Heikki Lyytinen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 3, 2011, págs. 1013-1028
Riitta-Leena Metsäpelto, Lea Pulkkinen, Asko Tolvanen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 25, Nº 3, 2010, págs. 381-398
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados