InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions: Temperament as a moderator
Anna-Leena Clem, Kathleen Moritz Rudasill, Riikka Hirvonen, Kaisa Aunola, Noona Kiuru
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 2, 2021, págs. 263-286
A child’s psychological adjustment impacts teachers’ instructional support and affective response
Jari-Erik Nurmi, Gintautas Silinskas, Noona Kiuru, Eija Pakarinen, Tiina Turunen, Martti Siekkinen, Asko Tolvanen, Anna-Maija Poikkeus, Marja-Kristiina Lerkkanen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 629-648
Reelika Suviste, Anu Palu, Eve Kikas, Noona Kiuru
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 32, Nº 3, 2017, págs. 501-520
Hope, Friends, and Subjective Well-Being: A Social Network Approach to Peer Group Contextual Effects
Philip D. Parker, Joseph Ciarrochi, Patrick C.L. Heaven, Sarah Marshall, Baljinder Sahdra, Noona Kiuru
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 2, 2015, págs. 642-650
Developmental dynamics between children’s externalizing problems, task-avoidant behavior, and academic performance in early school years: A 4-year follow-up
Riitta-Leena Metsäpelto, Eija Pakarinen, Noona Kiuru, Anna-Maija Poikkeus, Marja-Kristiina Lerkkanen, Jari-Erik Nurmi
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 246-257
Noona Kiuru, Eija Pakarinen, Kati Vasalampi, Gintautas Silinskas, Kaisa Aunola
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 25, Nº. 4, 2014, págs. 1018-1024
Classroom organization and teacher stress predict learning motivation in kindergarten children
Eija Pakarinen, Noona Kiuru, Marja-Kristiina Lerkkanen, Anna-Maija Poikkeus, Martti Siekkinen, Jari-Erik Nurmi
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 25, Nº 3, 2010, págs. 281-300
The role of educational track in adolescents' school burnout: A longitudinal study.
Katariina Salmela-Aro, Noona Kiuru, Jari-Erik Nurmi
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2008, págs. 663-689
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados