InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Students’ Use of Magnetic Models to Learn Hydrogen Bonding and the Formation of Snowflakes
Dewi Ayu Kencana Ungu, Mihye Won, David F. Treagust, Mauro Mocerino, Henry Matovu, Chin-Chung Tsai, Roy Tasker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 7, 2023, págs. 2504-2519
Analysis and Characterization of Student Interactions in a Remote Laboratory: Measurement of the Enthalpy and Entropy of Vaporization of n-Octane
Jianye Wei, David F. Treagust, Mauro Mocerino, Andrew D. Wallace, Trevor C. Brown
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 3, 2022, págs. 1201-1210
Comparing two types of diagnostic items to evaluate understanding of heat and temperature concepts
Hye-Eun Chu, A. L. Chandrasegaran, David F. Treagust
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 368, 2018 (Ejemplar dedicado a: Epistemic insight III), págs. 107-117
Why models are advantageous to learning science
Gail D. Chittleborough, David F. Treagust
Educación química, ISSN 0187-893X, Vol. 20, Nº. 1, 2009, págs. 12-17
Gail D. Chittleborough, David F. Treagust, Mauro Mocerino
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 5, 2007, págs. 884-888
Chemistry Teachers' Estimations of Their Students' Learning Achievement
Sung Tao Lee, David F. Treagust, Huann-Shyang Lin
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 10, 2005, pág. 1565
David F. Treagust
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 12 (December), 2000, págs. 1560-1561
The Complexity of Teaching and Learning Chemical Equilibrium
Louise M. Tyson, David F. Treagust, Robert B. Bucat
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 4 (April), 1999, págs. 554-554
Teaching science for conceptual change: theory and practice
Reinders Duit, David F. Treagust, Ari Widodo
International handbook of research on conceptual change / coord. por Stella Vosniadou, 2013, ISBN 978-0-415-89882-9, págs. 487-503
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados