InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Model based reasoning and the learning of counter-intuitive science concepts
Stella Vosniadou
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 36, Nº 1, 2013, págs. 5-33
Irini Skopeliti, Kalliopi Ikospentaki, Stella Vosniadou
Learning and instruction: The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction, ISSN 0959-4752, Nº. 4, 2005, págs. 333-351
Modes of knowing and ways of reasoning in elementary astronomy
Stella Vosniadou, Kalliopi Ikospentaki, Irini Skopeliti
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 19, Nº. 2, 2004, págs. 203-222
The development of students¿ understanding of the numerical value of fractions
Stella Vosniadou, Stamatia Stafylidou
Learning and instruction: The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction, ISSN 0959-4752, Nº. 5, 2004, págs. 503-518
Conceptual change research: an introduction
Stella Vosniadou
International handbook of research on conceptual change / coord. por Stella Vosniadou, 2013, ISBN 978-0-415-89882-9, págs. 1-8
The framework theory approach applied to mathematics learning
Xenia Vamvakoussi, Stella Vosniadou, Wim Van Dooren
International handbook of research on conceptual change / coord. por Stella Vosniadou, 2013, ISBN 978-0-415-89882-9, págs. 305-321
1. Investigaciones sobre el cambio conceptual: direcciones de futuras y de vanguardia
Stella Vosniadou
Cambio conceptual y educación / coord. por Wolfgang Schnotz, Stella Vosniadou, Mario Carretero, 2006, ISBN 987-06-0036-0, págs. 35-52
On the nature of naïve physics
Stella Vosniadou
Reconsidering conceptual change: issues in theory and practice / coord. por Margarita Limón Luque, Lucia Mason, 2002, ISBN 1-4020-0494-X, págs. 61-76
A cross cultural investigation of children's conceptions about the earth, the sun, and the moon: Greek and American data
Stella Vosniadou, William F. Brewer
Learning and intruction: European Research in an international context / coord. por Heinz Mandl, Erik de Corte, Neville Bennett, Helmut Felix Friedrich, Vol. 2, 1990 (Analysis of complex skills and complex knowledge domains), ISBN 0-08-040252-6, págs. 605-630
International handbook of research on conceptual change
coord. por Stella Vosniadou
Nueva York: Routledge (2 ed.) . ISBN 978-0-415-89882-9
coord. por Wolfgang Schnotz, Stella Vosniadou, Mario Carretero
Buenos Aires: Aique, 2006. ISBN 987-06-0036-0
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados