InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Which skills predict computational estimation?: A longitudinal study in 5- to 7-year-olds
Elke Sekeris, Lieven Verschaffel, Koen Luwel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 1, 2022, págs. 19-38
Elke Sekeris, Michaël Empsen, Lieven Verschaffel, Koen Luwel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 3, 2021, págs. 845-864
Associations of Number Line Estimation With Mathematical Competence: A Meta-analysis.
Michael Schneider, Simon Merz, Johannes Stricker, Bert De Smedt, Joke Torbeyns, Lieven Verschaffel, Koen Luwel
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 5, 2018, págs. 1467-1484
Children's use of number line estimation strategies
Dominique Peeters, Tine Degrande, Mirjam Ebersbach, Lieven Verschaffel, Koen Luwel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 31, Nº 2, 2016, págs. 117-134
Conceptualizing, investigating, and enhancing adaptive expertise in elementary mathematics education
Lieven Verschaffel, Koen Luwel, Joke Torbeyns, Wim Van Dooren
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 24, Nº 3, 2009, págs. 335-359
Analysing strategy use in terms of the four parameters of strategic competence: contributions from a numerosity judgement task
Koen Luwel, Lieven Verschaffel
Anales de psicología, ISSN-e 1695-2294, ISSN 0212-9728, Vol. 24, Nº. 2, 2008, págs. 223-239
Estimation of 'real' numerosities in elementary school children
Koen Luwel, Lieven Verschaffel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 23, Nº 3, 2008, págs. 319-338
Desarrollo de destrezas adaptativas:: ¿una meta factible y valiosa para la eduación (primaria) de las matematicas?
Lieven Verschaffel, Koen Luwel, Joke Torbeyns, Wim Van Dooren
Ciencias Psicológicas, ISSN 1688-4094, ISSN-e 1688-4221, Año 1, Nº. 1, 2007, págs. 27-35
Children's strategies in numerosity judgment
Lieven Verschaffel, Koen Luwel, Patrick Lemaire
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 20, Nº. 3, 2005, págs. 448-471
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados