Lerkkanen, Marja-Kristiina

Jyväskylän yliopisto = University of Jyväskylä (FIN)

Didáctica y Organización Escolar

Número de publicaciones: 16 (43.8% citado)
Número de citas: 30 (3.3% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 20
Índice h: 3
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 0.7
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 2
2022 3
2021 6
2020 4
2019 3
2018 1
2017 2
2016 1
2015 2
2014 1
2013 1
2012 2
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 1 2
2019 0 3
2015 0 1
2014 0 2
2011 0 4
2010 0 7
2004 2 11
2005 1 0
2006 0 0
2007 0 0
2008 1 0
2009 1 0
2012 0 0
2013 0 0
2016 4 0
2017 1 0
2018 3 0
2021 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
16 Artículo de revista 30
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2004 Developmental Dynamics of Math Performance From Preschool to Grade 2
Artículo 11
2010 Classroom organization and teacher stress predict learning motivation in kindergarten children
Artículo 7
2011 Computer-Assisted Remedial Reading Intervention for School Beginners at Risk for Reading Disability
Artículo 4
2019 Teacher–student interaction and lower secondary school students' situational engagement
Artículo 3
2014 Linguistic and Spatial Skills Predict Early Arithmetic Development via Counting Sequence Knowledge
Artículo 2
2020 Leisure Reading (But Not Any Kind) and Reading Comprehension Support Each Other—A Longitudinal Study Across Grades 1 and 9
Artículo 2
2015 Developmental dynamics between children’s externalizing problems, task-avoidant behavior, and academic performance in early school years
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Jun-2024