Linguistic and Spatial Skills Predict Early Arithmetic Development via Counting Sequence Knowledge (2014) Zhang, Xiao Koponen, Tuire Räsänen, Pekka Aunola, Kaisa Lerkkanen, Marja-Kristiina Nurmi, Jari-Erik Child development Vol. 85 Núm. 3 Pág. 1091-1107
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Home activities and cognitive skills in relation to early literacy and numeracy Vol. 37 Núm. 3 Pág. 681-705 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Bonifacci, Paola
Trambagioli, Nicole
Bernabini, Luca
Tobia, Valentina
|
Classroom effect on primary school students’ self-concept in literacy and mathematics Vol. 35 Núm. 3 Pág. 625-646 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Vasalampi, Kati
Pakarinen, Eija
Torppa, Minna
Viljaranta, Jaana
Lerkkanen, Marja-Kristiina
Poikkeus, Anna-Maija
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024