Número de publicaciones: 13 (76.9% citado)
Número de citas: 48 (4.2% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 38
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.7
Promedio de citas últimos 5 años: 1.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 4
2022 3
2021 6
2020 4
2019 4
2018 3
2017 4
2016 0
2015 5
2014 1
2013 5
2012 5
2011 1
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 1
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 3
2016 2 2
2015 1 2
2014 1 3
2009 0 8
2007 1 1
2005 0 18
2004 0 11
2006 0 0
2008 0 0
2010 2 0
2011 1 0
2012 1 0
2013 0 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 1 0
2020 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
13 Artículo de revista 48
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2005 The Role of Parenting Styles in Children's Problem Behavior
Artículo 14
2004 Developmental Dynamics of Math Performance From Preschool to Grade 2
Artículo 11
2009 Changes in Stress Perception and Coping During Adolescence
Artículo 8
2005 Development of Individual Differences in Reading: Results From Longitudinal Studies in English and Finnish
Artículo 4
2021 The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions
Artículo ARTICULO 3
2016 Work engagement-team performance relationship
Artículo 2
2014 Linguistic and Spatial Skills Predict Early Arithmetic Development via Counting Sequence Knowledge
Artículo 2
2015 Children's Temperament and Academic Skill Development During First Grade
Artículo 2
2007 Friendship Moderates Prospective Associations Between Social Isolation and Adjustment Problems in Young Children
Artículo 1
2014 Task-focused behavior mediates the associations between supportive interpersonal environments and students' academic performance
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Jun-2024