Nurmi, Jari-Erik

Jyväskylän yliopisto = University of Jyväskylä (FIN)

Psicología Básica P80

Número de publicaciones: 23 (47.8% citado)
Número de citas: 58 (1.7% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA P69 45
Índice h: 5
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.7
Promedio de citas últimos 5 años: 1.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 6
2022 2
2021 10
2020 5
2019 5
2018 2
2017 4
2016 1
2015 6
2014 2
2013 6
2012 5
2011 1
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 1
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 1 3
2015 2 3
2014 2 2
2010 1 7
2009 1 8
2008 1 5
2007 2 1
2005 0 18
2004 1 11
2006 1 0
2011 2 0
2012 2 0
2013 0 0
2016 1 0
2017 4 0
2018 1 0
2020 1 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
23 Artículo de revista 58
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2005 The Role of Parenting Styles in Children's Problem Behavior
Artículo 14
2004 Developmental Dynamics of Math Performance From Preschool to Grade 2
Artículo 11
2009 Changes in Stress Perception and Coping During Adolescence
Artículo 8
2010 Classroom organization and teacher stress predict learning motivation in kindergarten children
Artículo 7
2008 The role of educational track in adolescents' school burnout: A longitudinal study.
Artículo 5
2005 Development of Individual Differences in Reading: Results From Longitudinal Studies in English and Finnish
Artículo 4
2019 Teacher–student interaction and lower secondary school students' situational engagement
Artículo 3
2014 Linguistic and Spatial Skills Predict Early Arithmetic Development via Counting Sequence Knowledge
Artículo 2
2015 Children's Temperament and Academic Skill Development During First Grade
Artículo 2
2007 Friendship Moderates Prospective Associations Between Social Isolation and Adjustment Problems in Young Children
Artículo 1
2015 Developmental dynamics between children’s externalizing problems, task-avoidant behavior, and academic performance in early school years
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024