Número de publicaciones: 17 (76.5% citado)
Número de citas: 194 (4.1% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 107
Índice h: 7
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 5.4
Promedio de citas últimos 5 años: 1.8

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 13
2023 40
2022 25
2021 20
2020 15
2019 26
2018 12
2017 7
2016 8
2015 5
2014 3
2013 8
2012 7
2011 4
2010 0
2009 1
2008 0
2007 0
2006 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 3
2019 2 4
2018 1 7
2017 1 31
2014 1 9
2011 1 4
2010 0 30
2009 0 31
2008 1 20
2007 0 53
2006 0 2
2012 3 0
2013 2 0
2015 1 0
2016 1 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 2 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
16 Artículo de revista 192
1 Capítulo de libro 2
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 12

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2007 Girls and mathematics —A “hopeless” issue? A control-value approach to gender differences in emotions towards mathematics
Artículo ARTICULO 33
2017 Achievement Emotions and Academic Performance
Artículo 31
2009 Emotional transmission in the classroom: Exploring the relationship between teacher and student enjoyment
Artículo 31
2010 Boredom in achievement settings: Exploring control-value antecedents and performance outcomes of a neglected emotion.
Artículo 30
2008 Gender Differences in Gifted and Average-Ability Students. Comparing Girls' and Boys' Achievement, Self-Concept, Interest, and Motivation in Mathematics
Artículo 20
2007 Between- and within-domain relations of students' academic emotions
Artículo 20
2014 Boredom and academic achievement
Artículo 9
2018 Emotion transmission in the classroom revisited
Artículo 5
2019 Happy fish in little ponds
Artículo 4
2011 Testing the predictors of boredom at school: Development and validation of the precursors to boredom scales.
Artículo 4
2023 A three-dimensional taxonomy of achievement emotions.
Artículo ARTICULO 3
2006 A hierarchical conceptualization of enjoyment in students
Artículo 2
2018 Performance feedback and emotions
Capítulo 2

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024