Número de publicaciones:
17 (
76.5% citado)
Número de citas:
194 (4.1% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
keyboard_arrow_upOcultar otros ámbitos
Ámbito |
Citas |
EDUCACIÓN
|
107 |
PSICOLOGÍA
|
74 |
DEPORTE
|
9 |
LINGÜÍSTICA
|
5 |
FILOLOGÍAS
|
4 |
CIENCIAS SOCIALES
|
3 |
MULTIDISCIPLINAR
|
3 |
SOCIOLOGÍA
|
2 |
TRABAJO SOCIAL
|
2 |
ECONOMÍA
|
2 |
HUMANIDADES
|
1 |
CIENCIAS
|
1 |
FILOSOFÍA
|
1 |
RELIGIÓN
|
1 |
Promedio de citas últimos 10 años:
5.4
Promedio de citas últimos 5 años:
1.8
Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
13 |
2023 |
40 |
2022 |
25 |
2021 |
20 |
2020 |
15 |
2019 |
26 |
2018 |
12 |
2017 |
7 |
2016 |
8 |
2015 |
5 |
2014 |
3 |
2013 |
8 |
2012 |
7 |
2011 |
4 |
2010 |
0 |
2009 |
1 |
2008 |
0 |
2007 |
0 |
2006 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2023 |
1 |
3 |
2019 |
2 |
4 |
2018 |
1 |
7 |
2017 |
1 |
31 |
2014 |
1 |
9 |
2011 |
1 |
4 |
2010 |
0 |
30 |
2009 |
0 |
31 |
2008 |
1 |
20 |
2007 |
0 |
53 |
2006 |
0 |
2 |
2012 |
3 |
0 |
2013 |
2 |
0 |
2015 |
1 |
0 |
2016 |
1 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
0 |
0 |
2022 |
2 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
16 |
Artículo de revista |
192 |
1 |
Capítulo de libro |
2 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 12
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2007 |
Girls and mathematics —A “hopeless” issue? A control-value approach to gender differences in emotions towards mathematics
|
Artículo
ARTICULO
|
33 |
2017 |
Achievement Emotions and Academic Performance
|
Artículo
|
31 |
2009 |
Emotional transmission in the classroom: Exploring the relationship between teacher and student enjoyment
|
Artículo
|
31 |
2010 |
Boredom in achievement settings: Exploring control-value antecedents and performance outcomes of a neglected emotion.
|
Artículo
|
30 |
2008 |
Gender Differences in Gifted and Average-Ability Students. Comparing Girls' and Boys' Achievement, Self-Concept, Interest, and Motivation in Mathematics
|
Artículo
|
20 |
2007 |
Between- and within-domain relations of students' academic emotions
|
Artículo
|
20 |
2014 |
Boredom and academic achievement
|
Artículo
|
9 |
2018 |
Emotion transmission in the classroom revisited
|
Artículo
|
5 |
2019 |
Happy fish in little ponds
|
Artículo
|
4 |
2011 |
Testing the predictors of boredom at school: Development and validation of the precursors to boredom scales.
|
Artículo
|
4 |
2023 |
A three-dimensional taxonomy of achievement emotions.
Pekrun, Reinhard
Marsh, Herbert W.
Elliot, Andrew J.
Stockinger, Kristina
Perry, Raymond P.
Vogl, Elisabeth
Goetz, Thomas
van Tilburg, Wijnand A. P
Lüdtke, Oliver
Vispoel, Walter P.
|
Artículo
ARTICULO
|
3 |
2006 |
A hierarchical conceptualization of enjoyment in students
|
Artículo
|
2 |
2018 |
Performance feedback and emotions
|
Capítulo
|
2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024