Número de publicaciones: 18 (77.8% citado)
Número de citas: 74 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 40
Índice h: 4
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 2.2
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2025 11
2024 11
2023 3
2022 14
2021 7
2020 10
2019 9
2018 1
2017 1
2016 2
2015 1
2014 2
2013 0
2012 2
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2024 1 1
2022 0 5
2019 1 7
2017 0 3
2016 0 13
2014 1 9
2013 2 2
2010 0 9
2008 2 25
2009 2 0
2011 1 0
2012 2 0
2015 0 0
2018 1 0
2020 2 0
2021 1 0
2023 2 0
2025 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
18 Artículo de revista 74
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2008 Gender Differences in Gifted and Average-Ability Students. Comparing Girls' and Boys' Achievement, Self-Concept, Interest, and Motivation in Mathematics
Artículo 25
2016 Teachers' conceptions of gifted and average-ability students on achievement-relevant dimensions
Artículo 10
2010 Ability grouping of gifted students: Effects on academic self-concept and boredom.
Artículo 9
2014 Full-time ability grouping of gifted students: Impacts on social self-concept and school-related attitudes
Artículo 7
2019 Longitudinal relations among self-concept, intrinsic value, and attainment value across secondary school years in three academic domains
Artículo 4
2022 Top-performing math students in 82 countries
Artículo ARTICULO 3
2019 High-Ability Grouping
Artículo 3
2016 Big fish in big ponds
Artículo 3
2014 The longitudinal interplay of students’ academic self-concepts and achievements within and across domains
Artículo 2
2022 Reducing boredom in gifted education—Evaluating the effects of full-time ability grouping
Artículo ARTICULO 2
2013 Morningness-eveningness and educational outcomes: the lark has an advantage over the owl at high school.
Artículo 2
2017 How distinctive are morningness and eveningness from the Big Five factors of personality?
Artículo 2
2024 The relation between prior knowledge and learning in regular and gifted classes
Artículo 1
2017 A test of the reciprocal-effects model of academic achievement and academic self-concept in regular classes and special classes for the gifted
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jun-2025