Número de publicaciones: 18 (55.6% citado)
Número de citas: 51 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 30
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.6
Promedio de citas últimos 5 años: 0.3

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 3
2022 14
2021 4
2020 10
2019 9
2018 1
2017 1
2016 2
2015 1
2014 2
2013 0
2012 2
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 1 2
2017 0 2
2016 1 9
2014 0 8
2013 0 2
2010 1 8
2008 2 20
2009 0 0
2011 2 0
2012 2 0
2015 1 0
2018 2 0
2020 0 0
2021 1 0
2022 2 0
2023 1 0
2024 2 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
18 Artículo de revista 51
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2008 Gender Differences in Gifted and Average-Ability Students. Comparing Girls' and Boys' Achievement, Self-Concept, Interest, and Motivation in Mathematics
Artículo 20
2010 Ability grouping of gifted students: Effects on academic self-concept and boredom.
Artículo 8
2014 Full-time ability grouping of gifted students: Impacts on social self-concept and school-related attitudes
Artículo 7
2016 Teachers' conceptions of gifted and average-ability students on achievement-relevant dimensions
Artículo 6
2016 Big fish in big ponds
Artículo 3
2019 High-Ability Grouping
Artículo 2
2013 Morningness-eveningness and educational outcomes: the lark has an advantage over the owl at high school.
Artículo 2
2017 A test of the reciprocal-effects model of academic achievement and academic self-concept in regular classes and special classes for the gifted
Artículo 1
2014 The longitudinal interplay of students’ academic self-concepts and achievements within and across domains
Artículo 1
2017 How distinctive are morningness and eveningness from the Big Five factors of personality?
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Jul-2024