Número de publicaciones: 19 (73.7% citado)
Número de citas: 99 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 58
Índice h: 5
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 1.5
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 5
2023 16
2022 8
2021 14
2020 11
2019 12
2018 5
2017 5
2016 7
2015 3
2014 4
2013 4
2012 3
2011 1
2010 0
2009 0
2008 1
2007 0
2006 0
2005 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2017 1 1
2014 1 5
2013 0 31
2012 2 7
2011 0 4
2010 1 15
2008 1 12
2006 3 5
2005 2 19
2007 2 0
2009 0 0
2015 0 0
2016 1 0
2018 0 0
2019 0 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 1 0
2024 2 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
19 Artículo de revista 99
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2013 Professional competence of teachers
Artículo 26
2005 Academic Self-Concept, Interest, Grades, and Standardized Test Scores: Reciprocal Effects Models of Causal Ordering
Artículo 19
2010 Homework works if homework quality is high: Using multilevel modeling to predict the development of achievement in mathematics.
Artículo 15
2008 Teachers' occupational well-being and quality of instruction
Artículo 8
2013 Dynamics of mental model construction from text and graphics
Artículo 5
2006 Tracking, grading, and student motivation
Artículo 5
2008 Pedagogical content knowledge and content knowledge of secondary mathematics teachers
Artículo 4
2011 Assessing teacher candidates' general pedagogical/psychological knowledge: Test construction and validation.
Artículo 4
2012 Cognitively demanding learning materials with texts and instructional pictures: teachers' diagnostic skills, pedagogical beliefs and motivation
Artículo 4
2014 Strategy shifts during learning from texts and pictures
Artículo 3
2012 Cumulative Advantages and the Emergence of Social and Ethnic Inequality
Artículo 2
2014 Is early ability grouping good for high-achieving students’ psychosocial development?
Artículo 2
2017 What happens to the fish’s achievement in a little pond? A simultaneous analysis of class-average achievement effects on achievement and academic self-concept
Artículo 1
2012 The differential effects of school tracking on psychometric intelligence: Do academic-track schools make students smarter?
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Aug-2024