Número de publicaciones: 15 (66.7% citado)
Número de citas: 44 (2.3% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 25
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.5
Promedio de citas últimos 5 años: 0.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 5
2022 2
2021 7
2020 8
2019 4
2018 2
2017 3
2016 1
2015 3
2014 3
2013 0
2012 3
2011 1
2010 0
2009 0
2008 1
2007 0
2006 0
2005 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 2
2014 2 1
2013 0 5
2012 1 3
2008 0 1
2006 0 13
2005 0 19
2007 2 0
2009 3 0
2010 1 0
2011 0 0
2015 0 0
2016 0 0
2017 1 0
2018 1 0
2019 0 0
2020 0 0
2021 1 0
2023 2 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
15 Artículo de revista 44
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2005 Academic Self-Concept, Interest, Grades, and Standardized Test Scores: Reciprocal Effects Models of Causal Ordering
Artículo 19
2006 Effort on Homework in Grades 5–9
Artículo 8
2006 Tracking, grading, and student motivation
Artículo 5
2013 Vocational interests of intellectually gifted and highly achieving young adults
Artículo 4
2012 Reading development in a tracked school system: A longitudinal study over 3 years using propensity score matching.
Artículo 2
2022 Intensity and content of private tutoring lessons during German secondary schooling
Artículo ARTICULO 2
2008 Social comparison and big-fish-little-pond effects on self-concept and other self-belief constructs
Artículo 1
2012 The differential effects of school tracking on psychometric intelligence: Do academic-track schools make students smarter?
Artículo 1
2014 The reciprocal internal/external frame of reference model using grades and test scores
Artículo 1
2013 Reciprocal effects between adolescent externalizing problems and measures of achievement
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jul-2024