Brunner, Martin
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 0 |
2022 | 4 |
2021 | 1 |
2020 | 3 |
2019 | 1 |
2018 | 1 |
2017 | 1 |
2016 | 2 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 2 |
2012 | 1 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2014 | 1 | 1 |
2012 | 0 | 2 |
2011 | 1 | 1 |
2010 | 1 | 9 |
2008 | 1 | 4 |
2009 | 1 | 0 |
2013 | 2 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
11 | Artículo de revista | 17 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2010 |
The structure of academic self-concepts revisited: The nested Marsh/Shavelson model
|
Artículo | 9 |
2008 |
Pedagogical content knowledge and content knowledge of secondary mathematics teachers
|
Artículo | 4 |
2012 |
Personal vote-seeking in flexible list systems
|
Artículo | 2 |
2014 |
The longitudinal interplay of students’ academic self-concepts and achievements within and across domains
|
Artículo | 1 |
2011 |
How can we enhance girls' interest in scientific topics?
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Oct-2024