Assessing teacher candidates' general pedagogical/psychological knowledge: Test construction and validation. (2011) Voss, Thamar Kunter, Mareike Baumert, Jürgen Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 4 Pág. 952-969

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Focused self-explanation prompts and segmenting foster pre-service teachers’ professional vision - but only during training!
Focused self-explanation prompts and segmenting foster pre-service teachers’ professional vision - but only during training! Núm. 19 Pág. 18 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Martin, Monika Farrell, Meg Seidel, Tina RIEß, Werner Könings, Karen D. van Merriënboer, Jeroen J.G. Renkl, Alexander
Pre-service teachers’ evidence-based reasoning during pedagogical problem-solving: better together?
Pre-service teachers’ evidence-based reasoning during pedagogical problem-solving: better together? Vol. 36 Núm. 1 Pág. 147-168 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Csanadi, Andras Kollar, Ingo Fischer, Frank
Aburrimiento y comportamientos disruptivos en el aula de educación física
Aburrimiento y comportamientos disruptivos en el aula de educación física Vol. 12 Núm. 3 Pág. 5-5 ARTICULO
2020 Journal of sport and health research
Baños, R.
Protocolo de estudio de las variables académicas, psicológicas y de actividad física que influyen en el rendimiento académico de adolescentes mexicanos y españoles | Protocol for the study of the academic, psychological and physical activity variables that influence the academic performance of Mexican and Spanish adolescents
Protocolo de estudio de las variables académicas, psicológicas y de actividad física que influyen en el rendimiento académico de adolescentes mexicanos y españoles | Protocol for the study of the academic, psychological and physical activity variables that influence the academic performance of Mexican and Spanish adolescents Vol. 12 Núm. 25 Pág. 89-99 ARTICULO
2019 Espiral. Cuadernos del profesorado
Baños Navarro, Raúl Barretos Ruvalcaba, Michelle Baena Extremera, Antonio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024