Horz, Holger
Goethe-Universität Frankfurt am Main (DEU)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 6 |
2022 | 0 |
2021 | 0 |
2020 | 0 |
2019 | 4 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 2 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 1 |
2014 | 1 | 3 |
2013 | 1 | 5 |
2012 | 0 | 4 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
4 | Artículo de revista | 13 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2013 |
Dynamics of mental model construction from text and graphics
|
Artículo | 5 |
2012 |
Cognitively demanding learning materials with texts and instructional pictures: teachers' diagnostic skills, pedagogical beliefs and motivation
|
Artículo | 4 |
2014 |
Strategy shifts during learning from texts and pictures
|
Artículo | 3 |
2019 |
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024