Anxiety and depression in educational settings: prevalence, assessment, and impact on psychological adjustment
María de los Angeles Casares García, Adriana Díez Gómez del Casal, Alicia Pérez de Albéniz Iturriaga, Eduardo Fonseca Pedrero
págs. 1-8
págs. 9-18
Psychological structure of teacher well-being: Justification of a situated model
Juan Dávila Ramírez, Juan Antonio Huertas Martínez, Francisco Antonio Leal Soto
págs. 19-27
Responsibility as a predictor of climate and school violence through autonomous motivation in Physical Education classes: differences based on sex and educational stage
David Manzano Sánchez, Alfonso Valero Valenzuela, David Hortigüela Alcalá
págs. 28-38
Future work self and proactive career behavior: the serial mediating effect of academic passion and resilience
Miguel Bernabé Castaño, Ana Lisbona Bañuelos, Francisco José Palací Descals, Richard Merhi
págs. 39-46
págs. 47-56
De A a Z: efectos de un programa de intervención en lectura de segundo grado para lectores con dificultades
Joao Lopes, Pedro S. Martins, Célia Oliveira, João Ferreira de Oliveira, Joao Tiago Oliveira, Nuno Crato
págs. 57-68
págs. 69-77
Acompañar la transexualidad desde la escuela: un estudio cualitativo con las familias
Lucia González Mendiondo Carmona, Nieves Moyano Muñoz, Aingeru Mayor
págs. 78-85
Promoting mindfulness in training psychotherapists in a university setting: a pilot study
Andrés Eduardo Zerpa Pérez, María Teresa Miró Barrachina, Emiliano Díez, María Ángeles Alonso Rodríguez
págs. 86-95
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados