págs. 1-10
Del currículum a l’aula: planificació didàctica en llengua i literatura
Carme Durán Rivas, Guadalupe Jover Gómez-Ferrer, Rosa Linares Ros, Mireia Manresa Potrony, Ana Teresa Muñoz Pérez
págs. 11-20
págs. 21-30
págs. 31-40
Programar per àmbits: planificació i integració de llengües en l’àmbit lingüístic i social
págs. 41-50
págs. 51-60
Goodreads: la socialització de la lectura a través de les xarxes socials
págs. 61-70
Una proposta de treball interdisciplinari i plurilingüe: concurs de petxa-kutxes
págs. 81-90
págs. 91-100
Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat: proposta metodològica d’aula
págs. 101-110
págs. 111-120
L'evidència en la pràctica: el tríptic de comprensió lectora
págs. 121-130
En context: digueu-nos, Dante i Petrarca, què és estimar?
págs. 131-140
págs. 151-160
págs. 161-170
Likeo, luego existo. Redes sociales, periodismo y un extraño virus llamado fake news
Àngels Sancho Amorós (res.)
Es reseña de:
Likeo, luego existo. Redes sociales, periodismo y un extraño virus llamado fake news
págs. 181-190
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados