Editorial: Monográfico Creatividad, curiosidad y pensamiento innovador en Educación Comparada en relación a las nuevas normas del siglo XXI
Ruth Hayhoe, María José García Ruiz, María Jesús Martínez Usarralde
págs. 10-14
The ‘New’ Norms of Education Policy in the 21st Century: Polemics, Pandemics, and ‘Cloaking’ Persistent Inequality in Education Worldwide
págs. 15-34
Adding new “C”s to our lexicon when considering the future of comparative education research: Complexity, care, and caution
págs. 35-49
págs. 50-68
El debate Modernismo versus Postmodernismo: su impacto en la universidad
págs. 69-90
Lections through Lecture Performance: Making forgotten conflicts visible through International and Comparative Education
págs. 91-111
National Reports and Global Education Policy Diffusion: The case of the Teaching and Learning International Survey
págs. 112-126
págs. 127-144
A Perfect Storm: High-stakes Examination and Private Tutoring in Egypt
págs. 146-161
Students of Primary Education Degree from two European universities: a competency-based assessment of performance in multigrade schools. Comparative study between Spain and Slovenia
Montserrat Magro Gutiérrez, Vlasta Hus, Polona Jančič Hegediš, Silvia Carrascal Domínguez
págs. 162-189
La cooperación interuniversitaria Canarias-Cabo Verde: perspectivas complementarias, perspectivas enfrentadas
Chamaida Inés Tabares Márquez, María Inmaculada González Pérez
págs. 190-214
Las acreditaciones internacionales de los programas de ingeniería en tiempos de pandemia: perspectiva comparada entre España y México
Anabel Bonilla Calero, Enrique Atanacio Morales González, María Ángeles Serrano García
págs. 215-235
Del aprendizaje tradicional al e-learning en el contexto de la pandemia por Covid-19: valoraciones por alumnos universitarios
págs. 236-252
Oppivelvollisuuden laajentamisen toimeenpano: seurantasuunnitelma 2021–2024.: Finlandia y la enseñanza obligatoria hasta los 18 años
págs. 254-263
Es reseña de:
Shadow Education in Africa. Private Supplementary Tutoring and its Policy Implications
M. Bray (ed. lit.)
Hong Kong : Comparative Education Research Centre, Faculty of Education, The University of Hong Kong, 2021
págs. 265-267
Es reseña de:
European Commission/EACEA/Eurydice. (2020): Equity in school education in Europe: Structures, policies and student performance
Luxenbourg : Eurydice, 2020
págs. 268-270
Es reseña de:
Blended Learning: Convergence between Technology and Pedagogy
A.V. Martín García (ed. lit.)
Salamanca : Springer, 2020
págs. 271-273
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados