págs. 7-10
La preocupació per la formació inicial dels mestres: una invariant pedagògica europea de l’era contemporània. Entre el passat i el futur
Begoña Román Maestre, Jordi García Farrero, Isabel Vilafranca Manguán
págs. 11-28
págs. 29-42
págs. 43-58
Percepció social dels mestres: anàlisi de la figura docent a través de Twitter
págs. 59-75
págs. 77-90
La cara ètica del «bon» mestre: ethos docent, identitat professional i lideratge moral
págs. 91-109
págs. 113-117
Cos, vida, subjectivitat i veritat: parrhesía i bios en el cinisme. Implicacions per a l’educació i l’educació corporal
págs. 119-136
págs. 137-152
Manuel Vázquez Montalbán i l’esport: una necessitat pedagògica
págs. 153-173
Evangelització, esport i pedagogia: gènesi del voleibol
págs. 175-192
La idea de participació en el reglament de minibàsquet: anàlisi conceptual i proposta pedagògica
págs. 193-215
Josep Estalella i Graells (1879-1938): el científic que va renovar l’educació secundària
págs. 219-239
El marxisme-leninisme a l’aula (I): dels orígens fins a la mort de Stalin
págs. 241-256
Visites d’orientació i d’avaluació realitzades per l’Agència de Qualitat de l’Educació a Xile: significats atorgats per directius d’escoles públiques
págs. 267-282
págs. 283-295
págs. 299-306
págs. 307-309
págs. 311-319
págs. 321-324
págs. 325-328
págs. 329-331
págs. 333-335
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados