págs. 7-13
págs. 17-39
págs. 41-58
págs. 59-72
págs. 73-102
págs. 103-123
págs. 125-141
Afrontar el desarrollo del pensamiento creativo con los estudiantes
Estibaliz Jiménez de Aberasturi Apraiz, José Miguel Correa Gorospe, Miriam Peña Zabala
págs. 143-157
Gestions Creatives: formar mestres en i per a una realitat complexa i en constant ®evolució
María Josep Valls Gabernet, Agustí Liñán Papasseit, Gemma Forns Agulló, Helena Ayuso Moli, Jordina Solsona Badia
págs. 161-177
págs. 179-195
págs. 197-218
Recursos creatius en la formació i supervisió de professionals de l’educació: l’experiència de l’Equip BES (Barcelona Espai de Supervisió)
Xavier Gimeno Sòria, Raül Martínez, Arnau Careta, Neus Ballesteros
págs. 219-237
La formació emocional del professorat. Aprendre i ensenyar amb benestar i empatia
Aida Urrea Monclús, Sara Rodríguez Pérez
Es reseña de:
La formació emocional del professorat. Aprendre i ensenyar amb benestar i empatia
Pere Darder Vidal (coord.)
Barcelona : Octaedro, 2017
págs. 287-290
Josep M. Puig Rovira (res.)
Es reseña de:
Aventures d’aprenentatge
Mar Esteve Ràfols
Vic : Eumo Editorial, 2019
págs. 291-293
Educació integral. Transformar l’educació, formar la persona, millorar el món
Es reseña de:
Educació integral. Transformar l’educació, formar la persona, millorar el món
Josep Gallifa
Barcelona : Editorial UOC, 2018
págs. 295-297
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados