págs. 11-28
La construcció virtual de la ment: implicacions psicoeducatives
págs. 29-52
L'educació com a creació de microcultures: de la comunitat local a la xarxa virtual
José Luis Lalueza Sazatornil, Isabel Crespo García, Marc Bria Ramírez, María José Luque, Sònia Sánchez Busqués
págs. 53-74
La bretxa digital: gènere i jocs d'ordinador
págs. 75-96
págs. 97-150
El mestre ignorant: la filosofia de l'educació de Joseph Jacotot
págs. 151-166
Bases hermenèutiques de l'educació: vers una lectura pedagògica de H.G. Gadamer
págs. 167-188
Les paraules de l'art, llenguatge, argumentació i espectadors actius: elements per a una educació de la mirada
págs. 189-216
págs. 217-230
Avaluació de la qualitat docent i promoció del professorat: legislació universitària espanyola de la Llei de reforma universitària (1983) a la Llei orgànica d'universitats (2002)
págs. 231-278
págs. 279-283
págs. 285-291
págs. 293-304
págs. 305-312
págs. 313-321
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados