págs. 11-18
‘Bortizkeriaren aurkako gurasoak’: Idealizazioa eta tabua euskalgatazkaren memoriaren familiarteko transmisioan
págs. 19-26
Irakaslearen Konpetentzia Digitalaren azterketa: Autopertzeptziotik ebaluaziora
págs. 27-32
Zuberoa, gizarte eleaniztuna: hizkuntzen erabilera XIX. mendearenbukaeran
págs. 33-40
Arroka, kiratsa eta altuerak: Klase borrokaren irudikapena BongJoon-horen zineman, Parasite
págs. 41-48
Genero-ikuspegia aintzat hartzen duen Botere Judizial baterantz: bere integrazioa antolakuntza judizialean eta jurisdikzio-funtzioan
págs. 49-55
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza etapako irakasleen pertzepzioa STEM hezkuntza-ereduarekiko
Patricia Arantzazu Gonzalez, Unai Carmona Igartua, Irati Romero Garmendia
págs. 57-64
Generoa, errefuxiatu estatutua eta gizarte talde jakina nazioartean: ikusezina nola azaleratu
págs. 65-72
págs. 73-80
Ideologia Elbira Zipitriaren pentsamendu eta praxi pedagogikoan: Euskal etxe-eskolako ikasleen lanen analisia
Peio Manterola Pavo, Irati Amunarriz Iruretagoiena, Aintzane Rodríguez Poza
págs. 81-88
Euskal Herriko haurtzaro zaurgarriaren eskubideak COVID-19arengaraian. BIZIPOZA elkartearen kasua
Peio Manterola Pavo, Aintzane Rodríguez Poza, Irati Amunarriz Iruretagoiena
págs. 89-96
Saguak, arkakusoak eta ipurtargiak: Mariasun Landaren pertsonaien bilakaera genero-ikuspuntutik
págs. 97-104
Euskal Ekonomia Itunaren alde ezkutua: Finantza-harremanak euskal erakundeen egunerokotasunean
págs. 105-109
págs. 111-118
Lasterketarako motibazioak eta barrerak ikuspegi ezberdinetatik: Antxintxikako kasua aztergai
Jurgi Olasagasti Ibargoien, Patxi León Guereño, Naroa Uria Olaizola
págs. 119-126
Zergatik ez da oinarrizko gizarte-zerbitzuetan komunitarioan sakontzen?: marko analitiko posiblea
págs. 127-134
Oroimen historikoa Zinema garaikidean: Gerra Zibilaren irudikapenakonplexutasunetik abiatuz
págs. 135-144
Nazionalismoen arteko lehia Euskal Autonomia Erkidegoko hezkuntza-sisteman: testuliburuak aztergai
págs. 145-152
Arkeologia eta auzolana: Hamar urteko esperientzia bat Nafarroan
Oihane Mendizabal Sandonís, Mattin Aiestaran, Daniel Ruiz González, Josu Narbarte Hernández, Manex Arrastoa Mendizabal, Mikel Edeso, Juantxo Agirre Mauleon
págs. 153-160
págs. 161-168
págs. 169-176
Jarraitutasunak eta hausturak: 1891. eta 1918. urte arteko pentsamendu sozialista alemaniarrari eta errusiarrari gainbegirada kritikoa
págs. 177-185
Irungo Harrera Sarea babesleku gisa: asistentzia eta politikaren arteko muga lausoan barna
págs. 187-194
Zer dio isiltzen denak isiltzen denean?: Euskal gatazkaren auzian kontatugabeen eta kontatu ezinen bilduma bat. Hutsuneetatik abiatutako berreraikuntza posible bat: isiltasun behartuak eta isiltasun hautatuak
págs. 195-202
págs. 203-210
págs. 211-218
Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakonagaratzen?: Landareen nutrizioa aztergai
Oier Pedrera Diez, Oihana Barrutia Sarasua, José Ramón Díez López
págs. 219-226
Irakasleen hasierako prestakuntza: non gaude eta nora joan beharko genuke?
págs. 227-234
Akuifero-Modeloaren Garapena Irakasleen Formakuntzan: Maketen Errebisioa eta Manipulazioa
págs. 235-242
Langileen Estatutuko Legearen 82.3. artikuluko nahitaezko tartekaritza publikoa vs. askatasun sindikala eta negoziazio kolektiboa: eskubide hauen defentsa aukerak nazioarteko instantzien aurrean
págs. 243-250
Hezkuntzaren lege aurreproiektuaren gaineko eztabaida: presentziak eta ausentziak euskal prentsa idatzian
Aitor Mendia Urrutia, Maialen Oiartzun Irastorza, Olatz Zinkunegi Goitia
págs. 251-258
págs. 259-265
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados