págs. 11-15
págs. 17-20
págs. 21-25
Unha alternativa para a aprendizaxe do Dereito administrativo: a utilización do xogo de rol ou simulación de procedementos como técnica de ensino-aprendizaxe
págs. 27-31
Tres minutos, tres noticias: unha experiencia en busca da aprendizaxe significativa e a formación de profesionais reflexivos na materia de Fundamentos de fisioterapia
págs. 33-36
Boloña e profesorado universitario como propiciadores do cambio de paradigma necesario para a sociedade do século XXI: ou... o que me inspira á hora de dar as miñas clases
págs. 37-40
Implantación dun proceso de avaliación continua cunha plataforma de telensino
Pedro Comesaña Alfaro, Marcos Curty Alonso, Oscar W. Márquez Flórez, Juan Ramón Troncoso Pastoriza
págs. 41-44
É posible unha docencia integralmente virtual?: O caso do título propio en Información Técnica do Medicamento
págs. 45-47
págs. 49-53
Xogo de repaso e autoavaliación do alumnado: (e do labor docente do profesorado)
págs. 55-56
págs. 57-60
págs. 61-63
págs. 65-68
págs. 69-72
págs. 73-74
págs. 75-78
Materias interdisciplinarias no EEES: procesos de espazo-tempo, 2008/2009 : seguimento dun exercicio de carácter non presencial
págs. 79-83
Uso didáctico das actividades manipulativas: aprendizaxe do profesorado universitario
págs. 85-88
Flexibilidade metodolóxica en materias de libre elección: experiencias en ADE, Telecomunicacións, Industriais e Ciencias do Mar
Francisco Javier Sánchez Sellero, María Monserrat Cruz González, Pedro Sánchez Sellero
págs. 89-92
Unha experiencia de análise do significado e aplicación de competencias científicas
María Mercedes Álvarez Lires, José Francisco Serrallé Marzoa, Uxío Pérez Rodríguez, Azucena Arias Correa, Francisco Javier Álvarez Lires
págs. 93-96
Deseño e organización do traballo en grupo da materia Cinesiterapia na titulación de Fisioterapia
Alicia González Represas, Mercedes Soto González, Eva María Lantarón Caeiro, Manuel Gutiérrez Nieto
págs. 97-98
págs. 99-102
págs. 103-105
págs. 107-109
págs. 111-114
págs. 115-118
págs. 119-122
Potencialidades e problemáticas da creación de coñecementos por parte do alumnado no primeiro curso de novos graos: unha experiencia en ADE
Francisco Javier Sánchez Sellero, María Monserrat Cruz González, Pedro Sánchez Sellero
págs. 123-126
págs. 127-130
O teatro científico como recurso didáctico
Eduardo García Parada, Pío Manuel González Fernández, Julia Serra Rodríguez, Hélio L. Aguiar
págs. 131-134
Experiencia en docencia virtual: equipo de investigación Grímpola
Silvia Ruiz Blanco, Belén Fernández-Feijóo Souto, Sonia M. Rodríguez Parada, María José Cabaleiro Casal
págs. 135-138
págs. 139-143
Metodoloxías docentes na materia Estancias clínicas da titulación de Fisioterapia
Eva María Lantarón Caeiro, Manuel Gutiérrez Nieto, Mercedes Soto González, Alicia González Represas
págs. 145-146
págs. 147-150
págs. 151-153
O traballo de fin de grao en Fisioterapia
Manuel Gutiérrez Nieto, Eva María Lantarón Caeiro, Alicia González Represas, Mercedes Soto González
págs. 155-156
Coordinación de materias: desenvolvemento de habilidades baseadas en competencias a través da práctica
págs. 157-160
págs. 161-164
págs. 165-168
págs. 169-173
págs. 175-179
págs. 181-184
Compartindo experiencias de educación sexual na rede: o blog Psicosexualidadourense como lugar de encontro para a formación integral da sexualidade
María Lameiras Fernández, María Victoria Carrera Fernández, Diana Prieto Rodríguez, Juan Rubén Fernández Fernández
págs. 185-188
págs. 189-192
Aplicación dunha técnica de aprendizaxe colaborativa nunha materia do Grao en Fisioterapia
Mercedes Soto González, Manuel Gutiérrez Nieto, Eva María Lantarón Caeiro, Alicia González Represas
págs. 193-195
Internet e as plataformas de teledocencia: un novo modelo de aprendizaxe
págs. 197-199
SimuMANET: experiencia sobre o uso de software libre para a realización de proxectos de fin de carreira
Ana Vázquez Alejos, Manuel García Sánchez, Felipe Gil Castiñeira, Rafael Asorey Cacheda
págs. 201-204
págs. 205-208
Integración de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo relacionadas coa síndrome de Asperger na Universidade de Vigo: a teoría da percepción e implicacións educativas
págs. 209-212
Interacción didáctica con metodoloxías activas en organización de empresas
Pedro Sánchez Sellero, María Monserrat Cruz González, Francisco Javier Sánchez Sellero
págs. 213-216
págs. 217-220
A rúbrica na titorización de traballos en grupos: opinións e valoracións
págs. 221-224
Eficacia da aprendizaxe cooperativa e por tarefas: experiencia nunha materia adaptada ao EEES
págs. 225-228
Participar no ámbito profesional antes de rematar a carreira: a xestión cultural en Belas Artes
págs. 229-232
Sistema económico de videoconferencia intercampus
José Ramón Salgueiro Piñeiro, Humberto Michinel Álvarez, Daniele Tommasini, Alicia Vázquez Carpentier, J.A. Fernández Novoa
págs. 233-236
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados