Periodo de publicación recogido
|
|
|
Gamification improves extrinsic but not intrinsic motivation to learning in undergraduate students: a counterbalanced study
Emilio Ramón López Navarro, Daniela Giorgetti, Carmen Isern Mas, Pamela Barone
European journal of education and psychology, ISSN 1888-8992, ISSN-e 1989-2209, Vol. 16, Nº. 1, 2023
Effects of mental abacus training over cognitive flexibility: An exploratory study
Daniela Giorgetti, Emilio Ramón López Navarro, Enric Munar Roca
Revista de investigación en educación, ISSN-e 2172-3427, ISSN 1697-5200, Vol. 18, Nº. 3, 2020, págs. 316-323
Does dispositional mindfulness mediate the relationship between anxiety and exam performance?
Emilio Ramón López Navarro, Daniela Giorgetti, José Manuel Errasti Pérez, Susana Al-Halabi Díaz
Revista de investigación en educación, ISSN-e 2172-3427, ISSN 1697-5200, Vol. 18, Nº. 3, 2020, págs. 324-331
Gamification improves extrinsic but not intrinsic motivation of undergraduate students: a switching replication study
Emilio Ramón López Navarro, Daniela Giorgetti, Carmen Isern Mas, Pamela Barone
Avances en Ciencias de la Educación y Aplicaciones en otra áreas / José María Palomares Rodríguez (comp.), Vol. 1, 2022, ISBN 978-84-1122-669-1, pág. 242
Emilio Ramón López Navarro, Carmen Isern Mas, Daniela Giorgetti, Pamela Barone
Avances en Ciencias de la Educación y Aplicaciones en otra áreas / José María Palomares Rodríguez (comp.), Vol. 1, 2022, ISBN 978-84-1122-669-1, pág. 243
Spanish adaptation of the prague spirituality questionnaire in a sample of young people
E. López, Daniela Giorgetti, Carmen Isern Mas, P. Barone, S. Al Halabí
International Handbook of Clinical Psychology: Vol. 1 / Gualberto Buela Casal (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1390-874-8
A conceptual replication of an interactive false-belieftask in young children
P. Barone, Daniela Giorgetti, Carmen Isern Mas, E. López Navarro
International Handbook of Clinical Psychology: Vol. 1 / Gualberto Buela Casal (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1390-874-8
Over-imitation in children with autism spectrum disorders. A review
Daniela Giorgetti, Carmen Isern Mas, P. Barone
International Handbook of Clinical Psychology: Vol. 1 / Gualberto Buela Casal (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1390-874-8
Do as vs do as I say: conformity and imitation in social norm learning
Daniela Giorgetti
Tesis doctoral dirigida por Antoni Gomila Benejam (dir. tes.), Emilio Ramón López Navarro (dir. tes.). Universitat de les Illes Balears (2023).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados