Periodo de publicación recogido
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Customer loyalty: the impact of customer satisfaction on loyalty; how does it affect customers' repurchase behaviour for Australian wine?
Anna Pullen, Anthony L. Spawton
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 5, 2012, págs. 69-71
The Drivers of Wine Regionality
Chris Easingwood, Larry Lockshin, Anthony L. Spawton
Journal of wine research, ISSN 0957-1264, Vol. 22, Nº 1, 2011, págs. 19-34
Grape and winegrowing trends: a global perspective
Anthony L. Spawton
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 503, 2005, págs. 61-65
Anthony L. Spawton
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 455, 2001, págs. 80-84
Segmentation by involvement or Nationality for global retailing: a cross-national comparative study of wine shopping behaviors
Larry Lockshin, Pascale Quester, Anthony L. Spawton
Journal of wine research, ISSN 0957-1264, Vol. 12, Nº 3, 2001, págs. 223-236
El conocimiento del mercado como elemento fundamental de competitividad. Australia
Anthony L. Spawton
V Foro Mundial del Vino: Logroño 28, 29 y 30 de marzo de 2006, 2008, ISBN 978-84-8125-305-4, págs. 105-120
Tendencias de la producción y consumo de los vinos de calidad
Anthony L. Spawton
II Foro Mundial del Vino. Rioja III Milenio: 18-19 de mayo 2000. [Celebrado en el Palacio de Congresos y Exposiciones, Recinto Ferial de La Rioja, Logroño, La Rioja, España], 2001, ISBN 84-87110-75-4, págs. 129-139
Consumer behavior and marketing strategies
Kirby Moulton, Anthony L. Spawton, Michel Bourqui
XXVème Congrès Mondial de la Vigne et du Vin: Paris. 19-23 Juin/June/Junio 2000, Vol. 3, 2000, págs. 127-133
A taxonomy of wine consumer research in Australia 1990-2000
Anthony L. Spawton
XXVème Congrès Mondial de la Vigne et du Vin: Paris. 19-23 Juin/June/Junio 2000, Vol. 4, 2000, págs. 181-187
Charting the path for future discovery by applyng: the tools of strategic market planning based ofn the management of market based assets for a globalised wine industry driven by the expansion in the world trade in wine
Anthony L. Spawton
La vitiviniculture mondiale de l'avenir. 1998: XXIII congrès mondial de la vigne et du vin, Vol. 3, 1998, ISBN 972-8023-26-X, págs. 108-116
Anthony L. Spawton, Lawrence Lockshin
La vitiviniculture mondiale de l'avenir. 1998: XXIII congrès mondial de la vigne et du vin, Vol. 3, 1998, ISBN 972-8023-26-X, págs. 174-189
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