InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Student engagement in hybrid approaches to teaching in higher education
Roeland M. Van der Rijst, Pengyue Guo
, Wilfried Admiraal
Revista de investigación educativa, RIE, ISSN-e 1989-9106, ISSN 0212-4068, Vol. 41, Nº 2 (Julio), 2023, págs. 315-336
Rineke Keijzer, Erik van Schooten, Roeland M. Van der Rijst, Wilfried Admiraal
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 4, 2022, págs. 1255-1283
Authentic research practices throughout the curriculum in undergraduate medical education:: Student beliefs and perceptions
Mayke W.C. Vereijken, Roeland M. Van der Rijst, Jan H. Van Driel, Friedo W. Dekker
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 57, Nº 5, 2020, págs. 532-542
Integrating research into language teaching:: Beliefs and perceptions of university teachers
Yanjuan Hu, Roeland M. Van der Rijst, Klaas van Veen, Nico Verloop
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 56, Nº 5, 2019, págs. 594-604
Fostering first-year student learning through research integration into teaching: Fostering first-year student learniStudent perceptions, beliefs about the value of research and student achievement
Mayke W. C. Vereijken, Roeland M. Van der Rijst, Arnout Jan de Beaufort, Jan H. Van Driel, Friedo W. Dekker
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 4, 2018, págs. 425-432
Undergraduate science coursework: teachers' goal statements and how students experience research.
Roeland M. Van der Rijst, Gerda J. Visser Wijnveen, Nico Verloop, Jan H. Van Driel
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 50, Nº 2 (May), 2013, págs. 178-190
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados